TAG:SELFIE

Czesc

Nigdy nie blogu nie bylo zadnego postu typu TAG wiec postanowilam to zmienic.Jest to pierwszy taki post.Wszyscy co nagrywaja dodaja filmiki z tym TAGiem na yt a ja jako ze nie nagrywam napisze to tutaj.Co na roznica?I nie,dla tych co nie wiedza.To nie jest TAG o tym jak robie SELFIE tylko tak sie nazywa.Mam nadzieje ze sie spodoba.Zapraszam do czytania


1.Jaka jest Twoja najlepsza cecha fizyczna?

Chyba wlosy lub cera.

2.Gdybyś mógł odwiedzić jakiekolwiek miejsce na ziemi to gdzie byś pojechał i dlaczego tam?

Wlochy,bardzo podoba mi sie tam i kocham to miejsce.

3.Co potrzebujesz żeby poczuć się lepiej, gdy jesteś chory?

Muzyki.

4.Jaką jedną poradę dałbyś młodzieży i dlaczego?

Wierzcie ,bo wszystko jest mozliwe.

5.Jak myślisz, jakim zwierzęciem byłeś/mógłbyś być w swoim poprzednim wcieleniu ?

Byc moze koniem?

6.Gdybyś mogła cofnąć się w czasie, co byś zmienił?

Nie mam potrzeby cofac sie bo wszystko jest okey.
Nie chce tego zmieniac.

7.Co robisz dla rozrywki w weekendy?

Spiewam,tancze (moje hobby) .

8.Co denerwuje Cię w miejscu gdzie sie uczysz?

Ojj bardzo duzo rzeczy.Zbyt za duzo.

9.Nie mogę żyć bez _________?

Ludzi i muzyki.

10.Jakbyś mógł mieć jedną super moc w swoim życiu, to jaka by to była super moc?

Zadna.


No i to na tyle z pierwszego TAGu na tym blogu.
Mam nadzieje ze podobal wam sie tam samo jak mi.
Do nastepnego postu.
Pa :) <3 

DZIEKUJE ZE JESTESCIE ZE MNA
POPRZEZ KOMENTARZE I OBSERWACJE
TO DUZA MOTYWACJA

ZAPRASZAM GDZIE CHCECIE (LINKI NA GOZE)




Share:

1 komentarze

  1. Ja jak jestem chora to też słucham muzyki, albo po prostu jak mam doła ;)
    Bardzo chcę Cię zaprosić na mojego bloga o pasji " kolekcjonowaniu autografów "- mam nadzieję, że pozostawisz po sobie ślad ;)
    autografy-patrycji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń