100 KSIAZEK ,KTÓRE CHCE PRZECZYTAC

No czesiiik wam :) :)

Na początku powiem ze pomimo tego że może się to wydawać łatwe tak nie jest.Nie łatwo jest znależc tyle książek.Ale dałam rade.Zajeło mi to ok.3 dni ( ta wiem to głupie ale co tam ).No z najważniejszych to chyba tyle.Taaa ... raczej tak.No nic najwyzej potem coś dopiesze jak mi się przypomni.Polecam zrobić każdemu takie coś bo fajna zabawa jest przy tym.Na wstępie to tyle słow :) Zapraszam dalej jesli chcecie wiedziec jakie są moje książki ,które chce przeczytać.Miałam to pisac alfabetycznie (chciałabym ale nie dam rady) ale mi się to nie opłaci.Bedę pisać jak leci.Napisze tez że serie książek trakuje jako jedna a nie kilka.Ok zaczynam. :) 

1.Dary Anioła - Cassandra Clare
-Miasto Kości 
-Miasto Popiołów
-Miasto Szkła 
-Miasto Upadłych Aniołów
-Miasto Zagubionych Dusz
-Miasto Niebiańskiego Ognia 

2.Diabelskie Maszyny - Cassandra Clare
-Mechniczny Anioł
-Mechaniczny Ksiąze
-Mechaniczna Księżniczka

3.Krąg - Strandberg Mats
-Ogień (sorry jesli pomyliłam kolejność)
-Klucz

4.Dotyk Julii - Tehereh Mafi 
-Dar Julii
-Sekret Julii
-Julia.Trzy tajemnice (to samo co z serią ''Krąg'')

5.Szeptem - Becca Fitzpatrick (na to juz poluje długo)
-Crescendo
-Cisza
-Finale

6.Hopeless - Colleen Hoover
-Losing Hope

7.Więzien Labiryntu - James Dashner
-Próby ognia
-Lek na śmierć

8.Zostań, jeśli kochasz - Gayle Forman 
Wróc, jeśli pamiętasz

9.Szukając Alaski - John Green
( wiem ze to nie seria ale chciałam dac na raz wszystkie)
-Gwiazd naszych wina
-Papierowe miasta
-19 razy Katherine
-W śnieżną noc - Praca zbiorowa
10.Piękne Istoty - Garcia Kami ( oglądałam film,POLECAM)
-Istoty Ciemności
-Istoty Chaosu

11.Wybrani - C j Daugherty
-Dziedzictwo
-Zagrożeni
-Zbuntowani

12.Angelfall.Opowieść Penryn o konću świata - Susan Ee
-Angelfall 2.Penryn i świat po

13.Dziewieć żyć Chloe King.Upadła. - Liz Braswell
-Tom 2.Uprowadzona
-Tom 3. Wybrana

14.Upadli.Zakochani - Kate Lauren
-Upadli2.Udręka
-Upadli3.Namiętność
-Upadli4.Uniesienie

15.Obsydian - Jennifer L Armentrout
-Onyks
-Opal

16.Ostatnia spowiedz - Nina Reichter
-Tom 2
-Tom 3

17.Kim jesteś, Sky? - Joss Stirling
-Jak Cię wykraść, Phoenix?
-Znajde Cię Crystal

18.Osobliwy dom pani Peregrine - Riggs Ransom
-Miasto Cieni
19.Niezgodna - Veronica Roth
-Zbuntowana
-Wierna
-Cztery

20.Przez burzę ognia - Veronica Rossi
-Przez bezmiar nocy
-Wielki Błekit

21.Wirusy - Kathy Reichs
-Sekret
-Kod

22.Delirium - Lauren Oliver (ta wiem ze to mam ale od dzis)
-Pandemonium
-Requiem

23.Czerwień rubinu - Gier Kerstin
-Błękit szafiru
-Zieleń Szmaragdu

24.Szklany Tron - Sarah J.Maas
-Korona w mroku

25.Cinder - Marissa Meyer
-Scarlet

26.Rywalki - Kiera Cass
-Elita
-Jedyna
-Rywalki.Ksiąze i Gwardzista
-Następczyni (tego jeszcze nie ma ale ok)

27.Ty ja i fejs - Asher Jay, Carolyn Mackler (no wiem ze stare ale co tam)
28.Najpiękniejszy dar - McDaniel Lurlene (kazdy to musi przeczytać)

29.Częściowcy - Dan Wells

30.Żelazny kodeks 1 Zelazny cierń - Kaitlin Kittredge


31.Cyrk nocy - Erin Morgenstern

32.Władczyni snów- Nina Blazon

33.Santa Olivia - Carey Jacqueline
34.Hades - Alexandra Adornetto

35.Wyklęci tom 1 Wiedzma - Debbie Viquie, Nancy Holder

36.Mroczny anioł - Eden Maguire

37.Czerwona królowa - Victoria Aveyard
38.Szmaragdowy atlas.Księgi początku - John Stephens 

39.Stephen King.Sprzedawca strachu - Robert Ziębiński 

40.Trzy metry nad niebem - Moccia Federico

41.Kwiat Mroku Zatraceni - Nora Melling 

42.Tam gdzie spadają anioły - Dorota Terakowska 

43.Epic - Conor Kostick 

44.Niebezpieczne Istoty - Garcia Kami , Margaret Stohl

45.Lovie,Rosie - Cecelia Ahern

46.Ostatnia szansa - Young Samantha 

47.Przewodnik Nocnego Łowcy

48.MISSja SURVIVAL - Libba Bray

49.Wodospad - Kate Lauren

50.Łza - Kate Lauren

51.Black Ice - Becca Fitzpatrick

52.Demony - Lisa Desrochers :
-Pokusa
-Grzech pierworodny

53.Alicja w krainie zombi - Gena Showalter
-Alicja i lustro zombi
-Alicja,królowa zombi

54.Złodziejska magia - Trudi Canavan

55.Pozostawieni - Tom Perrotta

56.Joyland - Stephen King

57.Czas zmierzchu - Glukhovsky Dimitry

58.Metro 2033 i Metro 2034 - Glukhovsky Dimitry

59.Oko na niebie - Philip K.Dick

60.Bądz swoją siła przez 365 dni roku - Demi Lovato

61.Wybrani.Niezbędnik Nocnej Szkoły - C j Daugherty

62.Mroczny zakątek - Flynn Gillian

63.Obca pamięć - Dan Krokos

64.Wszechświaty - Patrignani Leonardo
-Wszechświaty 2.Pamięć

65.Troje - Sarah Lotz

66.Szklany tron - Sarah J.Maas
-Korona w mroku

67.Baśniarz - Antonia Michealis

68.Anna we krwi - Blake Kendale

69.Rywalki.Dziennik Kreatywny - Kiera Cass

70.Nieludzie - Kat Falls

71.Pan Zywiołów - Laura Łabno

72.Maybe Someday - Colleen Hoover

73.Gra w kłamstwa - Sara Shepard
-Nigdy,przenigdy
-Pozory mylą
-Kłamstwo doskonałe

74.Tajemnice Zwyczajnej Farmy - Tad Williams

75.Caine Czarny Nóz - Matthew Stover Woodring

76.Wrózbiarze - Bray Libba

77.Miniaturzystka - Jessie Burton

78.Kroniki Bane'a - Sarah Res-Brehnah

79.Amerykańscy Bogowie - Neil Gaiman
-Księga Cmentarna
-Nigdziebądz

80.Wyścig Smierci - Maggie Stiefvater

81.Złodzieje snów - Maggie Stiefvater

82.Girl Online - Zoe Sugg

83.Królowa tearlingu - Erika Johansen

84.Mara Dyer.Tajemnica - Michelle Hodkin
-Przemiana
-Zemsta

85.Mechaniczne pająki - Gorina Bomann

86.Monument 14.Odcięci od świata - Emma Laybourne
-Niebo w ogniu
-Wściekły wiatr

87.Przegląd konca świata - Mira Grant
-Feed
-Deadline
-Blackout

88.Miasto z lodu - Małgorzata Warda

89.Złodziejka ksiązek - Markus Zusak

90.Piąta Fala - Rick Yancey
-Bezkresne morze

91.Czarne serce - Elisa Puricelli Guerra
-Nieśmiertelny

92.Neva - Sara Orant

93.Dystrykt 121 - Maria Wicik

94.Zombie Survival - Max Brooks

95.World War Z - Max Brooks

96.Zamek z piasku - Małgorzata Witkiewicz

97.Zatopione miasto - Bacigalupi Paolo

98.Gorączka 1 - Dee Shulman

99.Kroniki Ciemności.Łowca Demonów - Agnieszka Michalska

100.Wilcza Księżniczka - Cathryn Constable


OK nareszcie skoczyłam.Pisałam ten post dobre kilka dni.Ale udało się
Nie było jednak tak łatwo jak sie wydaje znalezc te 100 ksiazek.
A wy robiliscie to juz?Jesli nie zachecam do napisania/nagrania.

Share:

14 komentarze

  1. Fajna lista :) Niektóre z tych książek już czytałam, o innych słyszałam :) Na pewno za jakiś czas odwiedzę Twojego bloga i poszukam Twoich opinii o kilku pozycjach :)

    ksiazkowy-swiat-niki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się :) Jak najbardziej coś znajdziesz z recenzji.

      Usuń
  2. Wiele z tych ksiązek już czytałam lub oglądałam filmy :)

    Blog z profesjonalnymi i artystycznymi sesjami zdjęciowymi. Nowy, wiosenny post. :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/04/white-cherry.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko życzyć powodzenia! :D
    Większości z tych książek nie znałam ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna lista <3
    Napewno którąś z nich przeczytam :)

    http://wikimaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób to bo jak dla mnie warto.Zajeło mi to kilka dni ale dałam rade.

      Usuń
  5. Ja też próbowałam zrobić taką listę co było bardzo trudne.
    I nie chodzi mi o to,że miałam problem ze znalezieniem aż 100 książek...Ja nie mogłam się ograniczyć do 100! Taka moja lista "mast have" miałaby chyba około 200 pozycji!
    W wielu książkach jesteśmy zgodne.

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię doskonale jest chodzi o zrobienie takiej listy :)
      Nie którzy własnie mają albo problem ze znalezieniem tych 100 albo z ograniczeniem się do tej 100 tylko.
      Ciesze się ze tak jest. :) :)

      Usuń
  6. u mnie cieżko z czasem na czytanie :)
    Zapraszam do mnie na konkurs z sheinside, do wygrania śliczne ciuszki
    http://jtere.blogspot.com/2015/04/giveaway-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesc imienniczko. :)
      Ja tez nie mam go za duzo dlatego tez czytam wieczorem zawsze.
      Ok pewnie ze zajrze.

      Usuń
  7. Mam bardzo podobną listę :D No dobra koło 3/4... Ale mamy podobne cele do przeczytania! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hheheh :) ciesze się z tego powodu.Rozumiem Cię.To super :) :*

      Usuń