"Sometimes in life pleasant memories, are sometimes'll love"

Hello to you

Tak jak pisalam wczoraj na moim instagramie (IG Sysia) dodam dzisiaj moja sesje.No mozna to tak nazwac.Cytat,kawalek wiersza w tytule malo pasuje do zdjec ale taki mi sie spodobal wiec jest.Zostaly one zrobione wczoraj przeze mnie.Nie bede idealne,wspaniale bo robilam je sobie sama.Nie chce ale wyjscia innego nie mam.Sa robione w domu.Bardzo chce na dworze ale do tego jest mi ktos potrzebny.Nie mam.Uwielbiam ta bluzke co mam na sobie na zdjeciach z czarna gwiazda bo pasuje do wszystkiego.Ok na dzisiaj to tyle.Łapcie zdjecia.Jak masz pytania mozesz je zadawac w linkach podanych na dole.Przepraszam was za taka jakos i wg zdjec ale jak pisalam wyzej sa robione w domu.Jest to pierwsza czesc bo jest ich duzo.Na IG dam wam znac kiedy bedzie druga.Tak wole.











Jak sie wam podobaja zdjecia i ogolnie wszystko?Jak dla mnie sa super ale przydalby mi sie jakis fotograf.Daje sobie rade sama?Czekajcie na nowy post.


TU MNIE ZNAJDZIECIE:



Share:

0 komentarze