HAUL Zakupy Sierpien-Listopad 2014

Heiii
Witam was po bardzo dlugiej przerwie ale w tym czasie zrozumialam ze jestescie dla mnie bardzo wazni.Nic sie nie liczy oprocz was.Od dzisiaj posty beda czesciej i o tematyce roznej czyli czasem bede pisac duzo a czesem kilka waznych zdan i tyle.Wazne zeby bylo.Z czasem zobaczycie o czym mowie.Jestem teraz na tablecie wiec bardzo przepraszam za bledy wszystkie jakie napisze dzisiaj.A teraz przejdzmy do dzisiejszego postu czyli HAULU.Jest to moj pierwszy tutaj.Jak widzicie jest on az od Sierpnia do tego miesiaca czyli Listopada.Czemu az tyle?Poniewaz ja rzadzko robie wlasnie takie zakupy a dokladniej z przeroznymi rzeczami.Jest chodzi o ubrania to jest czesciej.Dobra przejde do postu bo bedzie on dlugi ale nie na temat.

Dzisiaj wam pokaze wszystkie rzeczy ktore kupilam w tym czasie.Oczywiscie moge o jakims zapomniec ale nie bedzie mialo to miejsca.Jesli tak bedzie to przepraszam za to.Zaczynamy :-*
Zaczne od sierpnia i bede szla miesiacami.

1.Sierpien
•Swieczka zapachowa o zapachu Owocow Lesnym

Kupilam ja w Biedronce i jest z Aril.Ja kocham wszystko co ma zapach Owocow Lesnych albo smak.Czy to picie czy jogurt.Wszystko.Nawet swieczki.A tak wyglada.Ma niesamowity zapach.Szkoda ze go nie czujecie.Nie dlugo chyba tez kupie sobie nowa na swieta.O juz wiem nawet jaki zapach.Ahh juz chce.Cena:6-7zl nie pamietam dokladnie.








•Perfumy Deo Spray

Tutaj nie mam za duzo do pisania wiec napisze tylko tyle ze maja cudowny zapach wiec dlatego tez je wzielam.Nie pamietam cenny jak i tego gdzie je kupilam.To tyle.




2.Wrzesien
•Prostownica

Jest to najzwyklejsza prostownica do wlosow.Ja malo prostuje wlosy ale zawsze sie przyda.Co by tu wiecej napisac?Hmm moze to ze nie pali bardzo wlosow i nie wiem co.Tyle wystarczy.



3.Listopad
•Buty zimowe niskie czarne

O tych butach tez nie moge napisac zbyt wiele dlatego ze ja je dostalam od mamy.Tak poprostu.Ceny nie znam ani nic.Moge powiedziec o nich to ze sa wytrzymale,cieple z futerkiem w srodku.Chodzi sie w nich dobrze.A wy jak oceniacie?






•Kubek

Wiem ze no co kubek kupila i co bedzie cos tam.Ojj mam takie cos daleko gdzies.Ja lubie takie grube kubki ktore dlugo cieplo w srodku.A ten jest idealny.Kiedy bedzie zimno mozna zagrzac herbate,kakao kto co tam lubi i potem sie grzac od tego.Chyba wiecie o co chodzi.A jak nie to sorry.Jest to moja najnowsza rzecz bo kupiona dzisiaj.Jak sie podoba?






Wiem ze nie bylo tego duzo ale cosik zawsze jest.Jak sie wam podobal caly post?O czym chcecie nastepny?O juz wiem.Hehehe teraz potrzebny mi fotograf.Ktos chetny?



                                                  TU MNIE ZNAJDZIECIE:
                             -Strona na fb:https://www.facebook.com/sysia1.blog?ref=bookmarks
                             -Twitter:https://twitter.com/radzik_j
                             -Instagram:http://instagram.com/sysia_1
                             -Tumbrl:https://www.tumblr.com/dashboard
                             -Kanał na yt:https://www.youtube.com/channel/UCYTyUbVCoxFUg6WNxLylx0w
                                 

Share:

0 komentarze