Moje nowosci ;3 :)

Hello bookslovicze.pl

Wiem ze tego nie bylo w postach jakie beda na blogu na mniejsza z tym.Na samym poczatku napisze ze nie,niestety nie sa to moje ksiazki.Sa to ksiazki z biblioteki niestety.Tak nie mam mozilowosci kupna ale w najblizszym czasie chcialabym sobie kupic kilka bo jest to co innego kiedy ma sie u siebie na polce ksiazke ktora juz przeczytac i bardzo ci sie spodobala i wiesz ze jest twoja a nie ze przeczytasz,pokochasz i musisz oddac.To jest smutne :( :( .Trzeba zrobic protest na ksiazki.Tak byc nie moze.

Dzisiaj mam dla was trzy ksiazki.Dwie z nich pewnie zna je kazdy ale jedna to nie wiem.Jeszcze ich nie przeczytalam ale kiedy to zrobie to recenzja sie pojawi oczywiscie.Chce przeczytac jeszcze jedna ale to potem.Zapraszam na post.


Mam wam do przedstawienia trzy ksiazki.Dwie z nich to ksiazki Cassandra Clara, pierwszt i drugi tom z seri ''Dary Aniola'' czyli Miasto Kosci i Miasto Popiolow.Trzecia ksiazka jest Milosc,flirt i inne zdarzenia losowe - Jennifer Echols.Nie wiem czy znacie ta ksiazke czy nie ale jesli znacie to mozecie mi napisac w kom czy warto czytac i wg.Chce tez przed 18 kwietniem przeczytac Miasto Kosci - C.Clare i Szeptem - Becca Fitzpatrick.Mam na to miesiac.Nawet nie caly.Czy mi sie uda?Nie wiem.Zobacze.Teraz idziemy dalej.


1.Moje nowosci.
  • Milosc,flirt i inne zdarzenia losowe - Jennifer Echols
Nie czytalam tego jeszcze jak pisalam wczesniej ale z tego co widze jest to ksiazka o dziewczynie ktora zakochuje sie w bracie swojej przyjaciolki.Nie jestem tego pewna bo za bardzo nie idzie sie rozeznac z tego co napisze na ksiazce.Musze tez napisac ze ksiazka jest bardzo ciezka przez co bedzie ciezko ja czytac.Ma 503 stron.Okladka jest no nie najgorsza.Nazwa dosyc bardzo dluga.I jeszcze pisze na niej ze jest to ''KOMEDIA BARDZO ROMANTYCZNA'' oohh czemu mnie na nia naszlo?Zebym tylko nie zalowala tego czasu co na nia strace.Nic wiecej nie moge napisac o niej bo sama nic nie wiem.Nie bedzie recenzji tej ksiazki.Raczej.


  • Miato Kosci -Cassandra Clare
Jest to pierwszy tom z seri ''Dary Aniola''.Zacznijmy od tego ze mam wersje ksiazkowa z ta brzydka okladka.Ja chce ta druga.Bleee... Przepraszam ksiazka ale to nie moja wina ze masz taka okladke.Ohh .... dlaczego CLARE?Dlaczego taka wlasnie okladka a nie inna?Czy tylko dla mnie jest okropna?Oczywiscie calosc zapowiada sie swietnie.Nie wierze w jakies wasze,cudze opinie.Ja musze miec wlasna.Kazdy ma inny gust.Prawda?A wy czytaliscie czy moze bedziecie jak ja dopiero?Ja musze ja pochlonoc w 2 tygodnie.Co ja pisze?Jaki dwa tygodnie.To musi byc szybciej.Nie piszcie mi ze nie warto albo cos.Ksiazka wprowadza i opowiada o dziewczynie ze skonnoscia wpadania w tarapaty,wampirze ktory zmaga sie ze swoja mroczna natura i o polaniele,pogromcy demonow.Na razie nic wiecej nie moge napisac.Kolejnym razem zobaczymy sie z ta ksiazka przy recenzji.Ja musze przeczytac w max.1,5 tygodnia.Trzymajcie za mnie kciuki.Wam ile zeszlo?
  • Miasto Popiolow - C.Clare

Drugi tom z seri ''Dary Aniola'' .Kontynuacja wydarzen dziewczyny,wampira i 
polaniola. Juz bardziej sie mozemy w niej zaglebic jesli chodzi o akcje.Oczywiscie pisze to po tym co pisze na okladce z tylu.Co sie wydarzy?Jaka bedzie akcja?Tego sie dowiecie jesli siegniecie po ta ksiazke.Jest o '' Clary Fray - dziewczyna - chcialaby, zeby jej zycie znowu bylo normalne.Ale czy to sie stanie,bo przeciez jest Nocnym Lowca, ktory zabija demony, jej matka zostala w magiczny sposob wprowadzona w stan spiaczki a ona sama zaczyna nagle widziec mieszkancow Podziemnego Swiata - wilkolaki,wampiry,wrozki ... ''.Juz nie moge sie doczekac kiedy sie za nia zabiore i za Miasto Kosci.Kiedy tylko czytam to, to mam mega wielka ochote wziasc i zaczac czytac nawet bez pierwszego tomu.Bardzo sie ciesze ze miala okazje wypozyczyc te dwa tomy.

2.Ksiazki ktorych nie mam ale musze przeczytac.
  • Szeptem - Becca Fitzpatrick 
  • Pierwszy tom z seri ''Szeptem''.Nie tu nie chodzi o to ze jest jakis wyscig albo cos tylko poprostu chce przeczytac bo 1.Bardzo jestem ciekawa tej ksiazki 2.Chce cos o niej wiedziec.Tu wam nie napisze o niej calkowicie nic poniewaz nie mam jej w reku.Gdyby tak bylo juz dawno by byla przeczytana.Ta jak i dwa tomy ''Dary Aniola'' bedzie recenzja.Kiedy?Nie wiem to wszystko pokaze czas.

Na dzisiaj to tyle.BARDZO PRZEPRASZAM ZA WSZYSTKIE BLEDY.1.PIERWSZY RAZ PISZE TAKIE COS. 2.NIE JESTEM W TYM SZKOLONA. 3.PISZE NA SZYBKO BO CHCE ISC CZYTAC KSIAZKE. Jesli macie pytania albo cos to oczywiscie zapraszam do kom.Chetnie poczytam wasze zdanie na temat tych ksiazek.18 Kwietnia jest wazne wydarzenie i nie moge sie go doczekac.OK ide juz bo zboczam z tematu.Mam nadzieje ze podobal sie wam post i do przeczytania w nastepnym.Pa :* 
  

Share:

2 komentarze

  1. Nie wiem, w jakich warunkach piszesz, alby tekst byłby o wiele bardziej przejrzysty, gdybyś używała polskich liter.
    Rozumiem twój ból dotyczący rozstania z pokochaną, ale wypożyczoną książką. Sama jestem kolekcjonerką książek :). Co prawda książki, które opisujesz mnie nie zainteresowały, ponieważ ostatnio czytanie o wątkach miłosnych mnie irytuje, wolę jakąś konkretną akcję lub dobry horror :)
    http://nocturne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do tagu książkowego ;)
    Szczegóły tutaj http://booksybooksyinietylko.blogspot.com/2015/04/book-tag.html

    OdpowiedzUsuń