Social Media Book TAG

Hey


Dzisiaj troche inny TAG poniewaz dotyczy on ksiazek.Musze na podstawie ksiazek dopasowac do nich rozne serwisy spolecznosciowe takie jak Facebook,Twitter i rozne takie.Bardzo mi sie spodobal ten Tag wiec postanowilam.Czemu by go nie zrobic u mnie na blogu.Nie zostalam w sumie nominowana czy co tam ale kocham ksiazki a ten Tag jest nawiazaniem do nich.Bedzie jeszcze kilka takich albo i wiecej ale to potem.Czasami bede dodac tylko.No mozna powiedziec ze jestem w polowie Bookblogerka.Mam nadzieje ze tak jak mi spodoba sie wam ten Tag i sami go zrobicie.Zapraszam do czytania.Pomysl wziety od mojej ulubionej Booktuberki towartozytac - Maja.(Od niej wiecej sie dowiecie na czym on polega.)


  • Twitter
1.Twoja ulubiona krotka ksiazka?

Jest nia zdecydowanie ksiazka Lurlene Mc.Daniel ''Najpieknieszy dar''.Ma ona cos ok.200 stron albo wiecej.W skrocie piszac nie spojlerujac jest ona o dziewczynie ktora pewnego dnia w wigilie ucieka ze swoim chlopakiem.Jej siostra jest z tego powodu smutna.Mama nie wiem co ma robic.Po pewnym czasie corka ktora uciekla wraca w ciazy porzucona przez chlopaka.Wszystko by bylo ok gdyby nie narastajace problemy jakie spotykaja cala rodzine.Mieszkaja tylko z mama.Dla mlodszej corki grudzien to najgorszy miesiac w roku poniewaz w nim wydarzyly sie wszystkie zle rzeczy.

Jesli jestescie jej ciekawi to zapraszam do przeczytania bo ksiazka daje duzo do myslenia.

  • Facebook
2.Ksiazka ktora kazdy przeczytal i poczul az presje zeby ja przeczytac?

Tutaj sie znajdzie ksiazka ktorej ostatnio robilam recenzje czyli  Ever z sagi ''Niesmiertelni'' autorstwa Alyson Noel.Bardzo lubie ta autorke wiec chetnie przeczytam wiecej jej ksiazek.

  • Tumblr
3.Ksiazka ktora przeczytalas zanim to bylo popularne?

Jest to ksiazka Rachel Caine.Nosi nazwe ''Wampiry z Morganville''.Jest ona moja pierwsza ksiazka ktora przeczytalam.Nie jestem pewna czy w Polsce ta ksiazka jest az tak popularna ale za granica bardziej poniewaz nawet powstala do niej ekranizacja.I nie,nie bojcie sie.To jest takie typowe o wampirach.Jak dla mnie bardziej milosno-akcyjne i takie tam ale wampiry tez sa.Uwielbiam takie tematki.

  • myspace
4.Ksiazka ktora nie pamietasz czy ci sie podobala czy tez nie?

Oj do tego pytania mam wiele ksiazek ktorej pasuje ale wybiore taka najbardziej ktorej nie pamietam nic.Nawet o czym jest i wg.Nie pamietam nawet tresci.Jest to ksiazka Katherina Parker - Trzydziesci to za malo.Nie wiem o czym to jest choc czytalam wiec nic wam nie napisze o tej ksiazce.

  • Instagram
5.Ksiazka tak ladna ze musialas jej zrobic zdjecie?

Tutaj tylko napisze ze jest to ksiazka Laini Taylor - Corka Dymu i Kosci.Sama jestem podczas czytania tej ksiazki wiec nie napisze wam moich wrazen o niej ani nic.No zobaczcie sami ta okladke.Kto ja czytal?

  • YouTube
6.Ksiazka do ktorej chcialabys zobaczy ekranizacje?

Hm i tutaj spowrotem wrocmy do ''Niesmiertelnych''.Ja wiem ze juz byli ale poprostu kocham te ksiazki i ta sage (pomijajac jeden fakt ze dopiero przeczytalam 2 czesci ale mniejsza z tym) wiec nie moglo ich zabraknac i tym razem.Ogolnie to chcialabym zobaczyc ekranizacje do calej tej sagi ale nie wiem co z tym bedzie.Zobaczymy z czasem.


Te przeczytalam


A do tych chce ekranizacje
  • goodreads
7.Ksiazka ktora polecasz wszystkim?

Tu oczywiscie moglabym po raz kolejny napisac Alyson Noel i tak bedzie to ksiazka Alyson ale inna.Ona nie napisala tylko ''Niesmiertelni'' ale tez inne cudowne ksiazki.Jedna taka z jej ksiazek jest Alyson Noel -Greckie wakacje.To wlasnie poprzez ta ksiazke polubilam ta autorke.A potem to juz pokochalam.W sumie moglabym napisac o czym jest ale wole nie spojlerowac.Sami sie przekonacie jak zrobicie to co powinniscie.



W tym Tagu to bedzie na tyle.Mam nadzieje ze podobal sie on wam choc troche.Mozecie tez pisac do ktorej ksiazki mam napisac recenzje albo bardziej szczegolowy opis.Rozumiecie mnie?No mysle.Czekam na wasze opinie i jestem ciekawa czy sa tu jeszcze jacys Bookblogerki/blogerzy.Jesli zrobicie tej TAG dajcie mi link do niego w kom a chetnie zajrze,poczytam i skomentuje.Pa do nastepnego.






Share:

0 komentarze