Wprowadzenie - witajcie

Czesc :)

Postanowilam ze ''przerobie'' tego bloga z mojego na bloga o ksiazkach.To znaczy moze czasem bedzie sie cos pojawialo ode mnie ale czesciej beda to posty zwiazane z ksiazkami.Jako ze kocham czytac a nie mam kanalu i nie chce robic kolejnego bloga postanowilam ze bede na tym pisac posty.Jesli sa tu osoby ktore nie lubia czytac,uwazaja to za glupote to po 1:Niech sie nad sobba zastanowia, 2.Ja sie dla was nie zmienie ,3.Ten blog bedzie o tym o czym chce.Nie podoba wam sie to trudno.

Mam nadzieje ze jednak uda mi sie go prowadzic tak jak chce i znajde tez oraz poznam duzo nowych osob ktore tak samo jak ja kochaja czytac.Moze rowniez nawiaze jakas wspolprace.Bylo by cudownie.No ok.

Jakie posty beda sie pojawialy na blogu.A no takie:

  • Recenzje
  • TAGi
  • Podsumowania miesiaca
  • Rozne inne
  • Cytaty z ksiazek
  • Porownanie filmu z ksiazka
  • Nowosci ksiazkowe
  • Co chcialabym i chce przeczytac

I co o tym myslicie?Teraz mam do was kilka pytan.Mam nadzieje ze odpowiecie na nie w kom bo to dla MNIE BARDZO MEGA WAZNE BO NIE PISZE TEGO DLA SIEBIE ALE DLA WAS.

1.Jak czesto mam pisac recenzje?Ile razy na miesiac czy tydzien?
2.Bedziecie tutaj zagladac?
3.Kochacie tak samo jak ja ksiazki?
4.Czy takie posty wam pasuja czy mam cos zmienic albo cos?


No to tyle bedzie w tym ''krotkim'' poscie ktory jest nowy odwierciedleniem tego bloga.Chyba dobrze napisalam.Na koniec lapcie kilka zdjec.Nie moich.Hahhaha dobra ide juz.Kocham was.




Share:

0 komentarze