KSIĄZKI, KTÓRE JUŻ PRZECZYTAŁAM

Elo :) :)

Ostatnio w zakładce o mnie pisałam ze przeczytałam już 62 coś ksiazke w 3 lata (teraz mam 15 lat) więc moze chcielibyscie się dowiedziec co to za książki.Ja z checia napisze taki post co już robie.No moze wynik nie jest za wielki jak na trzy lata czytania ale poczekajcie az wam napisze jakie ksiażki czytałam.Liczba 70 oznacza tylko serie i pojedyncze książki a ogolnie jest tego więcej ale już nie przedłuzam bo post i tak będzie długi.Zaczna od ksiazki ,która przeczytałam jako pierwsza (większośc być moze wie jaka) i do najnowszej jaką przeczytałam.Zaczynamy :)

1.Wampiry z Morganville (2 tomy) - Rechel Caine

PAMIĘTNIK KSIĘŻNICZKI - Meg Cabot 
3.Księżniczka w swietle reflektorów
4.Zakochana księżniczka
5.Księżniczka na dworze
6.Księżniczka na różowo
7.Księżniczka uczy się rządzić
8.Księżniczka w rozpaczy
9.Gwiazdkowy prezent
10.Walentynki

11.Dziewczyna Ameryki - Meg Cabot
12.Pierwszy krok

13.Liceum Avalon - Meg Cabot 

14.Ally radzi dziewczyną (2 tomy) - Meg Cabot

15.Idol nastolatek - Meg Cabot

NIE DLA MAMY,NIE DLA TATY, LECZ DLA KAZDEJ MAŁOLATY:
16.Więcej cieni niż blasku - Patsy Brooks
17.Ciao, Bambina - Natalie Fields 
18.Niech żyje dysleksja - Natalie Fields
19.O jedną za dużo - Jackie Stevens 
20.Kiedy wejdziesz między wrony - Patricia Marvell
21.Pechowa druhna - Patricia Marvell
22.Pod turkusową taflą - Patricia Marvell 
23.Dalej niż diabeł mówi dobranoc - Natalie Fields
24.Alicja z krainy kakadu - Patricia Marvell 
25.Gorzej być nie może - Katherina Parker
26.Duża miss - Katrerina Parker 
27.Czterdzieści żab, jeden królewicz - Natalie Fields

28.Magiczny pech - Meg Cabot

29.Papla - Meg Cabot

30.Kiedy piorun uderza - Meg Cabot 
31.Szukając siebie 

32.Dziewczyny z klasą.Pomysł na przyjażń. - Liz Elwes

33.Kłamczucha w opałach - Meg Cabot 

34.Au Pair.Gorączka nocy letniej - Melissa de la Cruz

35.Szkoła gwiazd (2 tomy) - Cindy Jefferies NIE POLECAM !!

36.Dziennik zakochanej nastolatki - P.Bacallaric i E.Peduzzi

37.Najpiękniejszy dar - Lurlene McDaniel

38.Kłopoty z chłopakami - Lauren M.Phelps

39.Dziewczyna z sąsiedztwa - Laura Ellen Kennedy

40.Ptysie czy prifurki? - Katherina Parker

41.Trzydzieści to za mało - Katherina Parker

42.Dzieląc się Samem.Love Story - Katherine Applegate

43.Róza mojego serca - Jackie Stevens 

44.Akademia Księżniczek - Shannon Hale

45.Rzeka sekretów - Griselda Gifford 

46.Słodkie marzenia.Zakochaj się. - Barbara Conklin 

47.Królowa par - Chloe Rayban

48.Nie każ mi wybierać - Jackie Stevens

49.Chłopaki w głowie - Jean Ure

50.Greckie wakacje - Alyson Noel

51.Tatuaz z motylem - Philip Pullman

52.Mój książke - Sandy Jones

53.Zakochane kundle - Patsy Brooks

54.Przyjażń czy miłość? - Patsy Brooks 

55.Ever - Alyson Noel
56.Błękitna godzina 

57.Córka Dymu i Kości - Laini Taylor 

58.Dary Anioła.Miasto Kości - Cassandra Clare

Dobra kochasie napisałam te książki które wiem ze czytałam ale mogłam o 
jakiejś zapomnieć (napewno tak jest).Najdziwniejsze jest to ze wydaje mi
sie ze czytałam więcej a jest tylko tyle.
No nic mój wynik i tak jest chyba niezły jak na ok.3 lata czytania.
Piszcie w komentarzach ,które byscielie
chcieli przeczytac a ,które wam się podobają.
A moze czytaliscie którąs?Też napisze.
No buziaki do następnego jutrzejszego postu.Papa :* :) :) 


ŁAPCIE JESZCZE PIOSENKE NA KONIEC

      Abraham Mateo - Girlfriend


Share:

0 komentarze