Krótkie Info

Czesc
Przepraszam was ze pisze do was o tej godzienie ale mam do was pytanie jak i informacje.A mianowicie ja posiadam stronke na fb o której pewnie nikt nie wie ale tam sie pytam o czym chcecie posty i wg wiec jesli ktos jest nia zaintersowany link na gorze (to jest info) .Ale mi chodzi o to ze własnie nie wiem co wy chcecie abym pisała na tym blogu więc prosze was abyscie pod tym postem napisały jakie chcecie aby pojawiły się tutaj posty i wg.Moze to być cokolwiek ale musi to być związane z ksiazkami.Mozecie chcecie np.Q&A?Do was nalezy decyzja.Wszystkie wasze propozycje będziecie mogli zobaczyc w specjalnej zakładce dla was.Rozumiecie mnie?Mam nadzieje bo słaba jestem jesli o tłumaczenie ale jesli mnie rozumiecie to prosze was pisze wasze propozycje na posty na blogu oraz jakie ksiazki i filmy mi polecacie.No ok.Więc tak napiszcie propozycje na posty na blogu i jakie ksiazki i filmy mi polecacie.A teraz dobranoc i buziaki dla was :* :* 

Share:

0 komentarze