Hejja wam
W dzisiejszym poscie chce napisac o tym (ale nie tylko) ze jest prawdopodobienstwo ze mój pies,dokładnie szuczka bedzie w ciazy albo i juz jest.Nie wiem,nie jestem pewna bo nie znam sie jak poznac po czym ze jest.Jesli sa jakies sposoby albo cos takiego to prosze o rady.Dam wam zdj jej i z kim ma.Tak mam zdj psa to to jest mój drugi.Ale ok dam zdj Łatki-suczki i Jackiego(Dzekiego)-psa.No ale cały post nie moze byc o tym bo nie bedzie.Chciałam was tez o czyms poinformowac a mianowicie ze ... Nie o tym sie nie mozecie dowiedziec.Albo dobra napisze ale nie pełne tylko czesc.Chciałam napisac ze (moze to zabrzmiec dziwnie ale tak bedzie) załozyłam bloga bo mam kanał na yt (Kanał na yt) i postanowiłam ze super bedzie jak załoze bloga ale teraz nie wydaje mi sie to takie super.A dlaczego?Bo ja nie mam dosyc czasu zeby nad tym wszystkim zadarzyc wiec ... I na tyle mozecie sie dzisiaj dowiedziec.Nie chce was do siebie zniechecac ani nic ale to mało radosna wiadomosc ale musi tak byc.Napisze cos jeszcze.Dla mnie to tez nie jest miłe ani nic ale musze bo teraz mam wakacje i chce korzystac a potem co.Potem bedzie szkoła i na niej sie bede musiała skupic a nie na nagrywaniu filmów na yt.Ja wiem ze mówiłam ze wracam ale ... Nie tym razem kochani,niestety.Mam nadzieje ze nie macie mi tego za złe ani nic bo ja nie chciałam tego.Na dzisiaj to tyle.Moich zdj nie bedzie ale dam Łatke i Jackiego.Pa kochani. :( :* Całuje

 Mała Łatka
 Poł roku temu
 
 Z teraz
 Jackie teraz

Share:

0 komentarze