Powitanie

Hejjoo wam
Tak na poczatek to napisze ze nie wiem własciwie po co załozyłam tego bloga bo i tak juz nie mam czasu ale obiecuje ze bede dodawac tu posty raz na tydzien na pewno ale czesciej tez(zobacze).Ale ok przejdzmy dalej.Ten blog jest o moim kanale na you tube(Mój kanał)
Mam tam juz troche subskrybcji i wogule ale pomyslałam ze blog jest tez dobrym sposobem zeby sie lepiej poznac.Bo na filmy nie mam tyle czasu co na pisanie wiec tutaj moge pisac szesciej i tez zaglądajcie tutaj czesciej. :) :) .Ale co ja moge jeszcze napisac?Cóz na informacje o mnie jest troche zawczesnie,troszke.Moze daw wam moja ''sesje'' która robiłam wczoraj i tez zdj mojego stroju dzisiejszego.Bardzo was przepraszam ze zdjęcie stroju jest takie a nie inne ale robiłam je sama i inaczej nie dałam rady.Mam nadzieje ze bedziecie czytac tego bloga i bedziecie tez go kometnowac i wchodzic na mój kanal.Ten ''pasek'' który jest na dwóch pierwszych zdjęciach to moja lampka.Dam wam kiedys jej zdjęcie jesli bedziecie chcieli.






I na koniec mój strój.

Share:

0 komentarze