Hejo kochani<pisze zmeczona,ale pisze>

Ja tylko dzisiaj napisze krótko i zwiezle.Dzisiaj byłam na pierwszysch zajeciach plastyczno-teatralnych i jestem mega zmeczona bo one zaczynaja sie o 10 wiec musze wstac o 8 a trwaja do 15,a jak przyjde to jestem padnieta do tego jeszcze kawał drogi mam do domu.Dlaczego plastyczno-teatralne?Bo na poczatku cos malujemy,ozdabiamy,rysujemy itp. a potem idziemy na scene i tam robimy dalsza czesc.Dzisiaj wam tego nie napisze całego ale jak bedzie 5 kom to z checia wam opowiem.Jutro i jeszcze przez 10 dni ide na nie a potem juz sie koncza.Niestety :( ja chce dalej.Jutro dam wam tez zdj rzeczy która dzisiaj zrobilam z siostra.Dałabym dzis ale musze to zgrac z tel na kompyter a nie chce mi sie bo jednyne co chce to isc spac i odpoczac.Ok ja sie zegnaz na dzisiaj z wami.Pa pa Kochani.Dobranoc :) :*

Aha i te informacje które miałam napisac bede jeszcze nie wiem kiedy ale sa wazne wiec zagladajce na bloga.Miało byc krótko.A nie jest.Hheheheh.

Share:

0 komentarze