No witam was :)
MiaƂam dzisiaj zrobic post o moich rysunkach czyli dodac zdj ich i w ogole a ich nie mam.I co teraz zrobic?No nic napisze kilka slow i o hobby bo to moje hobby jest przeciez.Co wy na to?Moze byc?No nie mam wyjscia chyba a rzeczj na pewno.Jutro bede miaƂam wiecej czasu to zrobie zdjecia i dodam albo jeszcze cos wymysle.ZrobiƂam bym dzisiaj ale jest juz ciemno i nie bedzie dobrze widac ich.Bardzo bym chciala ale chyba mnie rozumiecie.To przechodzimy do ...
   Rysowaniem zajmuje sie juz bardzo dƂugo.No moze nie az tak bardzo ale bedzie juz kilka lat.Dokladnie?No to tak dokladnie bedzie ok.3 lata.Nie jestem pewna oczywiscie tego ale tak chyba tyle bedzie.Ojjjj wszystko mi sie popsulo i pisac mi sie nie chce.Bo jestem tez zmeczona.Ejj mam taki pomysl.Moze zamiast pisac tylko o rusunkach i hobby to napisze byle co?Bo moim zdaniem nie ma to sesnu.Nie myslcie tez sobie ze wymiguje sie czy cos.Nie nic z tych rzeczy.Ja tylko stwierdzilam ze nie ma sesnu oddzielnie dawac 'opis'' a odzielnie rysunki.To napisze co bylo dzisiaj w szkole.Taaa tylko jej nie bylo dlaczego?Takie pytanie zadacie.
  Bo w mojej szkole jest tez mondurowka i chyba pierwsza klasa miala cos jak pierwsza podstawowki slubowanie.Tak tez my normalnie przychodzimy na 8 do szkoly a oni tak ze mamy pomoc cos sprzatac czy cos.A jak takie ja tu przyszlam sie uczyc czy pomagac sprzataczka?Juz nic nie wiedzialam z tego.Po dluzszym sie zastanowieniu zdecydowalam ze nie bede siedziec w niej tylko poszlam sobie.To cale slubowanie mialo byc o 10.Ahh nie chce mi sie juz wiecej pisac.Chcetnie ale jestem bardzo zmeczona bo nie dosc ze miala bardzo ciezki plecak''torbe'' to jeszcze duzo lazilam po Olkuszu(tam jest szkola).OK tyle chyba moze byc.Nie pogniewacie sie ze nie napisalam tego calego?I tak nie bylo nic ciekawego.Ale sie rozpisalam.Dzisiaj troche mnie macie(stare zdjecia).Trzymajcie sie.Do nastepnego.



Glupia zwariowana i brzydka ja.





Kreatywnosc nie zna granic.

Kocham was <3 Pa


Share:

0 komentarze