Witam kochani
 Ten post bedzie dosyc pomieszany ale tez krotki.Przepraszam was ze tak rzadko dodaje posty ale od tej pory to sie zmieni.Dlaczego?Poniewaz zrobiłam swoj własny kalendarz blogowy.Bedziecie go mogli zobaczyc tu na blogu bo planuje zrobic o nim post.Ale o nim bedzie jeszcze kiedy pisac.
  Szkola jest juz poltora miesiaca..Jakos sobie daje rade.Trzeba bo inaczej bedzie zle.Hhehehehe.Nie wiem co pisac ale chce napisac cokolwiek.Pogoda sie psuje.Rano zimno ze strach heheh a potem slonce jest.Nie rozumiem tego.A wiem co napisze juz.Napisze wam co bylo dzisiaj i jak jest w szkole.O moze byc.No to dzisiaj w szkole dzialo sie sporo.Oj i to bardzo.Mialam sprawdzian z anglika :( :( nie bylo za latwo.Ale co poradzisz to juz 2 Gim.Na lekcjach jest jak w jakims ... nie wiem gdzie ale mozna czesem powariowac(mamy takich dwóch lobuzow-dobre lobuzow hehhehehhaha :)-,hhheheh Michala i Adrianna a raz mozna umrzec z nudow.Na szczescie mam z kim pisac albo gadac na lekcji jak nie ma co robic a tak jest czesto.Oooo a co do smierci to gadalismy(a bardziej pani)o tym na religi.Juz nie miała o czym.Wow ale sie rozpisalam.


Taka ja sobie brzydka.Nie mam ''sesji'' bo nie ma kto robic.Tylko takie bede.Co zrobisz?No nic nie zrobisz.Ok to na dzisiaj tyle.Moze uda mi sie kiedys zrobic inne zdjecia.Macie mnie taka sobie na noc.Obyscie nie mieli koszmarow.Nie no az taka brzydka to chyba nie jestem.Jestem?





DOBRANOC KOCHANI,JESLI CZYTACIE TO TERAZ A JAK NIE TO PA.



Share:

0 komentarze