HALLOWEEN TIME

Witam wszystkich

 Jak pewnie wiecie juz jutro jest Halloween.Tak to juz jutro.Ja tego ''swieta'' nie obchodze w Polsce raczej w wcale sie tego nie obchodzi.Kto chce ten moze.W Ameryce to jest super.A wy obchodzicie to swieto?Ja mam w szkole ale nie ide bo nie mam przebrania i nie chce mi sie tez hehehehe.Ja tego nie lubie.Kazdy ma inaczej.No nic <3.Chcialam dodac jakies zdjecia na Halloween ale po co jak nie mam zadnego przebrania ani nic.Juz calkiem nie wiem co mam pisac w tym poscie.Bedzie on tez taki ''dziwny'' i bez sensu poniewaz nie mam pojecia co pisac mam dzisiaj , teraz.Jakas taka zakrecona jestem.Ale czemu?Sama nie wiem.Dobra zaczelam o Halloween a koncze na mnie.Co ja robie,co ja pisze?Nie wiem chyba bedzie to moj najkrotszy post.
 W ogole jest jakas taka pokrecona bo tak szczerze to nie chcialam pisac o tym Halloween.Bo co ja moge napisac wiecej niz jest?No nic bo tylko tyle wiem i w ogole.Jestem tez taka jakas bo w szkole mamy zwariowanie.Mozna oszalec tam od poniedzialku.Moglabym tu napisac co sie dzialo ale czy sie oplaca mi?No bo kto z was wie cos o tej szkole?Chyba nikt a raczej nikt.No wiec tez nie bede pisac.



'
 Moje stare zdjecia.Jeszcze chyba z jakosc wrzesnia.A dlaczego?Bo ja nie mam czasu robic sobie zdjeci a nikt inny tez nie ma.Chodzi mi o to ze nie mam nikogo kto zrobilby mi zdjecia.Mam nadzieje ze takie moga byc.No nic musi byc bo takie tylko mam.




A oto moje jedyne zdjecie na ''Halloween'' zrobione przez kolezanke.Jak sie podoba?Hhehehe.Wiem jestem brzydka.Ok na dzisiaj to tyle.Jak zwykle nic mi sie wyszlo jak chce.Czemu tak jest?Nie rozumiem tego.



No pa kochani.Kocham was <3.

Share:

0 komentarze