#MÓJ_ASORTYMENT_NA_ZIME

Siemanko :)


Nie przychodze do was z postem o nowym roku.Nie.Przychodze do was z postem o moich rzeczach na zime co teraz bede i uzywam na zime.Rozumiecie mnie?No moze.Chodzi mi o czapki,szaliki itp.To wszystko co jest potrzebne aby nam było ciepło w tym czasie.Nie widzialam zeby ktos robil taki post wiec jestem pierwsza.

Wiem ze moglam go zrobic wczesniej ale dopiero teraz mi przyszlo to do glowy.Tak jakos.Wczesniej tez nie bylo az takiej pogody bardzo zimnej.Co nie oznacza ze w czapce i szaliku nie chodzilam.Bo chodzilam.Ja zmarzluch mialabym nie chodzi.To zart.Juz dlugo chodze ale ok.Nie wazne.Moze kogos zainspiruje do napisania podobnego postu o ile ktos to przczyta.No watpie.Ale nadzieje zawsze trzeba miec.Bez niej zginiesz.Chce tez napisac ze jak ktos woli to moze nagrac filmik jak ma kanal na youtube.Ja do niczego tez nie zmuszam.Kazdy robi to co chce i nic mi do tego.Dobra moze przejdzmy juz do tego postu bo inaczej to bedzie zle.


Zaczynamy od czapek.Ja teraz chodze w takiej cienszej ale jak zrobi sie wiekszy mroz to bede chodzic w tej drugiej grubszej.Obie sa rozowe.Tak jakos.Nie mam pojecia czemu.Tak w ogole to wole chodzic w tej pierwszej bo jak zalozylam dzisiaj ta druga to chyba jest na mnie ciut za ciasna bo zle sie w niej czulam.A moze to tylko takie uczucie.Nie wiem.Ja sluzylam za modelke.Hheheh modelke hahahahh.

W tej czapce chodze teraz.


         

W tej bede ale nie chce.

 


Teraz idziemy do szalikow.Mam tez dwa.Ten w ktorym teraz chodze powinnam zmienic na ten drugi ale nie chce jakos.W tym mi dobrze.Pasuje i wg.Ok idziemy dalej.Przepraszam za te moje miny ale co poradzic.

Ten aktualny.

         

Moj drugi szalik.Rozowy hahahha.


 

Z czapek i szalikow to tyle.Teraz beda rekawiczki.Tylko jedno.Moje ulubione.Takie mega cieplutkie.W dodatku sa polaczone zebym ich nie zgubila i nie musiala chowac do kieszeni jak male dziecko.HHhahaha.No nic.Mi sie one bardzo podobaja i juz.

A tak one wygladaja.



No i po woli zblizamy sie do konca.Zostały juz tylko dwie rzeczy.Mianowicie kurtka iii ... zobaczycie.Jest to ciepla kurtka ale nie tak bardzo.Denerwuje mnie to ze jest taka krotka wolalabym zeby byla odrobine dluzsza ale co zrobic.Skrocic sie da ale przedluzyc nie zawsze.Ja jej nie skracalam.Taka juz kupilam ale wtedy mi to nie przeszkadzalo.No coz.Trudno.Jest ona koloru takiego szarego ale ciemnego.Chyba.Sami zobaczcie.

 

Teraz juz ostatnia na dzisiaj rzecz a dokladniej sa to buty.Wiem ze kiedys wam pokazywalam takie niskie czarne ale one sa za zimne na ta pore.Dobra moze przesadzam ale ja jak nie jestem cieplo ubrana to nic nie moge robic.Aaaahh sama sie wpycham w ten dol.Dobra co sadzicie o tych butach?Sa na koturnie.Kocham.

     


Dobra kochani na dzisiaj to tyle.Co myslicie o tym moim asortymencie na zime?Czy jak to tak zwal.Jak dla mnie jest dobrze.Ok nie pisze wiecej bo nie mam czasu.Pisalam ze bede dodawc czesciej posty i sa.Wiem ze to dopiero poczatek ale wy mi nie pomagacie.Dobra juz ide.Pa.

Share:

0 komentarze