''Time power is approaching New Year's Eve''

Hejii


Witam was dzisiaj ponownie.Tym razem przychodze do was z zyczeniami na nowy rok i zwykłym postem.Na poczatek kilka informacji.Mam juz pomysły na nowe posty mi.n bedzie o moich asortymentach na zime,rysunkach i wiele innych.Co o nich myslicie?Jak dla mnie sa super.To chyba tyle z informacji.Takk.


Co do Sylwestra to jak go spedzacie?Gdzie?Z kim?Ja sama w domu i tyle.Nic ciekawego nie bedzie.Włacze sobie moja ulubiona muzyki i juz.Moj Sylwek w moim wykonaniu bedzie gotowy.Niby jest u mnie na rynku jakas zabawa ale 1.Nie mam z kim isc 2.Jest strasznie zimno. Nawet gdybym miała z kim isc to wolałabym zostac w domu.Tak jakosc.Co by napisac?Nie wiem.Ooo wiem moze napisze zyczenia dla was i samo mi wpadnie do głowy cos jeszcze.Zobacze.

 







Tak tez zycze wam:

Sylwka udanego
Zabawy do rana
Pijanego szalensta
Odwagi wiecej w te noc
Nowych postanowien
Miłosci i szczescia
Radosci takze
Niech dusza szaleje
W rytm muzyki
Poniesc sie temu
Na co zawsze
Nie było cie stac
Nie zapomnij jednak
SZCZESLIWEGO NOWEGO 2015 ROKU <3




Jakosc zyczenia Swiatecznie lepiej mi wychodza ale co tam.Wazne zeby były.Jak je pisałam to przypomnialam sobie jedna rzecz.Postanowienia noworoczne.No własnie.Ja juz jedno mam.A dokladniej jest to postanowienie ze czesciej i wiecej bede pisac tu na blogu.Chcecie?Dobre?Ciekawego jak długo bedzie?Do nastepnego roku?Byc moze ale musicie mi pomoc.Badzcie aktywni.Piszcie jak cos zle zrobie ale cos.To dla mnie mega wazne.Kazdy komentarz od was jest u mnie traktowany jak skarb.Nie musimy byc tysiace ale moze chociaz 10?Damy rade?No moze.Dobra teraz dodam kilkaz zdjec i tyle.Jak ktos ma jakies pytania to zapraszam na priv albo do komentarza.

Oto kilka zdjeci mojego stroju i mnie.Hheheh na mnie nie patrzcie bo jestem Brzydka.Jeszcze moze jakies bede ale to juz nie dzisiaj.Przepraszam za fatalna jakosc ale niestety juz jest ciemno i inaczej sie nie da.







Dzisiaj mam na sobie koszulke z (jutro sprawdze) oraz krótka spodniczke z (tez jutro spr).To moj dzisiejszy outfit.



Znowu ja brzydka ja.


Ok mam nadzieje ze zyczenia wam sie podoba jak i post.Zapraszam do czytania i komentowania.Jeszcze raz wam zycze #HAPPY_NEW_YEAR.Wiem ze pisze te posty na darmo bo nikt ich nie czyta ale co mi tam.Chce to pisze.Wolno mi.Ok.Trzymajcie sie.Udanej zabawy w Sylwka.Piosenke jakich bede słuchac to troche tych https://www.youtube.com/playlist?list=PLjMBjy7eZaBAqkkJPsZ11gqhCobsXBBHu i tych co mam pobrane ale tego nie moge pokazac.Pa.

Share:

0 komentarze