PRZEPROSINY #2-POWROTY,WZLOTY I UPADKI

Hello :/

Jak widzicie jak mi idzie dobrze z blogiem to jest okey a potem znowu to samo ale zaraz wyjasnie czemu tak się stało.To jest moj pierwszy post od paczątku maja.Masakra totalna z tym.Nie będe się zbytnio z tym rozpisywać ale ok.
1.W majówke miałam remont w domu i nie miałam dostepu do neta.
2.Nie chciało mi się.
3.Zawsze coś mi wypadało i nie było czasu.
4.Ogolnie to nie pisałam dlatego ze nie miałam na to siłyu bo ja tak mam zawsze bo kiedys ktos mi powiedział ze lepiej nie pisac dłuzej niz pisac czesciej ale jakies wypociny tak wiec ja wolałam przeczekac az nabiore sił i potem dopiero coś napisac.To coś nastapiło dzisiaj.Taaa nieco dziwne ale to prawda.Niestety :( .Nie chce tego ale tak czasem jest.Mam nadzieje ze mi to wybaczycie.

W najblizszym czasie mozecie się spodziewac postów takich jak:
-Recenzja ksiązki ''Miasto Kości'' i ''Miasto Popiołow'' (Miasto Szkła nie wiem kiedy będzie bo narazie nie mam dostepu do tej ksiązki.
-TAGu jakiegoś
-Seri z ''To nie ksiązka'' nie całej,chyba nie wiem zobacze

Oczywiście inne posty tez będa ale te jako ''pierwsze''.No dobra mysle ze wyjasniłam po krótce czemu mnie nie było i wg ale teraz bedzie ok.Będzie tak jak kiedys.Mysle ze się cieszycie z tego.Dobra pisac kto się nie moze doczekac czego i wg.Co tam chcecie piszcie.Macie pomysły na serie,posta?Dawajcie je w kom albo na stronke.Ide się zabierac na normalny post.Pa pa :) :) :*

Share:

0 komentarze