Summer reader book TAG I WAKACJE Z KSIAZKA

Hejo hej.

Witam was w kolejnym poście, a konkretnie w kolejnym wakacyjnym TAGu ,których swoją drogą jest całkiem sporo ale zdecydowałam ,się na ten. Nie wiem czy u was też tak jest ale u mnie brakuje troche słońca, wiec myślę ,ze taki TAG to dobry pomysł aby jeszcze troche go mieć. Zapraszam :)

TAG.

1.Lemoniada - Książka, która gorzko, żałośnie się zaczęła, ale potem stała się lepsza.


Jestem pewnie w zdecydowanej mniejszości jeśli chodzi o tą książkę ale ja tutaj wybiorę Niezgodną od Veronica Roth. Na koniec mi się spodobała ale początek z nią miałam naprawdę ciężki.

2.Złote Słońce - Książka, która wywołała u ciebie niezrównany uśmiech.


Taką książka na pewno jest Gregor i Niedokończona Przepowiednia. Do tej pory na samo wspomnienie o tej książce czuje ciepło słońca ,które mnie wtedy grzało a ,którego mi też brakuje.

3.Tropikalne Kwiaty - Książka, której akcja rozgrywa się za granicą.


Tutaj mogłabym podać dosłownie każda jedną książkę dlatego, że każda fabuła rozgrywa się gdzieś za granicą.  Ale postawie tutaj na coś co ostatnio czytałam czyli 3 tom Angelfall: Penryn i Kres Dni.

4.Cień Drzewa - Książka, w której tajemniczy lub mroczny bohater został przedstawiony jako pierwszy.


Jej albo ja nie pamiętam takiej książki albo takiej nie było.

5.Plażowy Piasek - Książka, która była ciężka w czytaniu, a jej akcja ledwo się rozwinęła.


Jeśli, zostanę - Może ta książka nie pasuje tutaj idealnie ale miałam z nią naprawdę wielki kłopot.

6.Zielona Trawka - Bohater ,który był pełen życia, sprawiał, że się uśmiechałaś.


Nie da się nie lubić Leviego. Wystarczyło tylko aby autorka o nim wspomniała i już miałam uśmiech na twarzy.

7.Arbuz - Książka, którą miała jakiś soczysty sekret.


Wybieram tutaj Ród - J.D. Horn. Ogólnie cała seria to jeden wielki soczysty sekret. Czytałam tylko jeden ale bardzo chce przeczytać kolejne.

8.Kapelusz Na Słońce - Książka osadzona w ogromnym wszechświecie.


Nie wiem jaką tutaj do końca dobrać ale myślę ,że Rywalki się nadadzą.

9.BBQ - Książka, której bohater był opisany jako przystojniak.


Każdy kto czytał serie Susan Ee - Angelfall wie kim był Raffe. Wie też, jak Penryn go opisywała. I ja właśnie jego wybieram.

Z tego TAGu to już na tyle by było. Wiem ,że są lepsze wersje ale to moje wybory, więc są inne.
Nie był zbyt ambitny ale tak na rozluźnienie pasował dobrze. Co wy o nim sądzicie? Nie nominuje nikogo bo chce wam zostawić wolną decyzje i nie zmuszać kogoś do tego. Także do następnego. Bayo ;*

Share:

0 komentarze