TBR WYZWANIOWY I SIERPIEN 2016 I WAKACJE Z KSIAZKA

Hej Hejo. :)

Mam dla was TBR , w którym przedstawię książki jakie chce przeczytać podczas ''Przeczytaj książkę CHALLENGE'' o którym już był oddzielny post. Wiem ,że to wyzwanie trwa już od miesiąca ale jak może wiecie z poprzedniego postu ,w lipcu przeczytałam tylko 1 książkę w pełni także kontynuuje to wyzwanie teraz w sierpniu. I tak jak pisałam wtedy to będzie długie ,ponieważ mam kilka książkę z tamtego miesiące i jeszcze więcej takich, który będę zaczynała dopiero czytać. Czy mi się uda? Taką mam nadzieje. Mam na to miesiąc. Ale czym ja się martwię. Przecież to dużo czasu. No dobra przejdę już do rzeczy. Bo jest tego dużo. Zapraszam :) .

TBR
Najpierw książki, które będę kończyć w tym miesiącu czytać.
A są nimi dwie książki. Jedna w wersji papierowej [Angelfall] oraz w wersji pdf. [Przeklęty Dom]. Obie już prawie kończę także pójdzie mi to dosyć sprawnie i już niedługo będę je miała przeczytane. Recenzje Angelfall będę pisać na pewno ale co do Wampirów nie jestem tego pewna. To raczej czytam tak dla przypomnienia sobie. Jedyne co to w WRAP UPie napisze czy mi się podoba czy nie. Bo też nie mam wszystkich tomów przeczytanych ,także tylko kilka sobie odświeżam. Ale to będę czytać tylko w chwilach kiedy będę tego potrzebowała bo to nie podchodzi pod wyzwanie. Zaś Angelfall jak najbardziej tak. To już ostatni tom także potem zostanie jedynie czytanie od początku serii ,bo naprawdę bardzo ją lubię. A wy ja czytaliście? Albo będziecie? :)

Teraz książki ,które będę zaczynała czytać w tym miesiącu.



Po dwóch tomach w świecie herosów przyszedł czas na trzeci. Jest nim Klątwa Tytana. Percy po raz kolejny musi wyruszyć na misje. W każdym tomie jest misja. Ale inna. Ma inne znaczenie. Inny cel. Chociaż w pierwszym i drugim cele było nieco podobne. To bardzo krótka książka dlatego przeczytam ją bardzo szybko.
Kolejną książka jest Zatrute Ciasteczko z serii Flawia de Luce od Alan Bradley.  Bohaterka jest zamknięta w szafie przez kogoś ,z której musi się wydostać. Na razie nie  jestem pewna co do całej serii, więc to się okaże po tym tomie. Ale ten tom zapowiada się naprawdę ciekawie także, coś czuje ,że chyba przeczytam wszystkie. Zwłaszcza ,że Maja bardzo ją poleca. :)
Teraz książka za którą chciałam się zabrać wcześniej ale nigdy wcześniej nie miałam okazji do tego. To moja druga książka ,którą czytam w twardej okładce. Raczej nie czytam książek w takim klimacie mimo iż jest to fantasy. Za to się chyba zabiorę po Angelfall ale wszystko się jeszcze okaże z czasem. Coś mi się wydaje, że będzie tu nieco scen paranormalnych ale to może tylko przez okładkę tak mam. Wiem co nieco o niej ale to tylko z opisu albo filmików. Więcej się dowiem jak ją przeczytam.
Żeby nie czytać samej fantasy i mitologii zabiorę się za romans, obyczajówkę, która jest tak cienka, że pójdzie to raz dwa. Bohater o imieniu A każdego dnia budzi się w innym ciele i życiu. Codziennie jest kimś innym. Chcielibyście tak? Nie wiem, może się zdecyduje na to po tym jak przeczytam pierwszy tom Davida Levitana.
A na koniec coś zupełnie innego. To połączenie fantastyki z kryminałem. Jak dla mnie. Wcześniej totalnie nie miałam ochoty na tą książkę ale po tym jak przeczytałam o czym jest, to bardzo mi się spodobała. Co prawda nie ma o niej zbyt wiele napisane ale tyle co jest wystarcza aby zachęcić do przeczytania Baśniarza. Ahh .. czasami jednak opłaca czytać te opisy bo dzięki temu można znaleźć naprawdę dobrą książkę.

Teraz książki w wersji pdf.

Książka za ,którą zabrałam się już z rok temu i którą powinnam już dawno skończyć. Dobrym pretekstem do tego jest dodanie jej do wyzwania czytelniczego.
Przeczytałam z niej jakieś 50 stron ale mało co z tego pamiętam, więc jak będę czytać to od początku. To trzeci tom z słynnej serii od Cassandra Clare. Bardzo chce go przeczytać, więc mam nadzieje, że w końcu mi się to uda. 😊
Potem kolejna książka , za którą się zabrałam i nie skończyłam czytać. Tuż przed tym jak miał wyjść film ,chciałam to przeczytać ale nie wyszło. Teraz wiem, że się uda. To pierwsza książka o kosmitach jaką czytam, także może być ciekawie.

No tak jak pisałam to był długi post. Ogółem wyszło 9 książek w tym 3 w wersji pdf. ale Przeklętego Domu nie liczę do wyzwania wiec jest 8. W takim razie do wyzwania jest mi potrzebna jeszcze 2 książki. Ale wszystkiego się dowiecie w podsumowaniu tego wyzwania. Ja sama jestem ciekawa ile z tego uda mi się przeczytać. Jeśli będę to czytać tak jak ja to widzę to będzie dobrze. Ale nigdy nic nie wiadomo. Dobra kończę już to najdłuższe w moim życiu TBR. Czekam na wasze. Bayo ;*

Share:

0 komentarze