WIEZIEN LABIRYNTU BOOK TAG ORYGINAL I TYDZIEN Z WIEZNIEM LABIRYNTU

Hejo hejo hej.


Witam was dzisiaj w niestety ale już ostatnim poście podczas naszego tygodnia z WL. Być może zrobię jeszcze takie coś ale sama nie wiem czy chcecie. Ten TAG jest stworzony całkowicie przeze mnie. Wszystkie pytania. Cóż skoro żadnego nie było to musiałam sama coś wymyślić. Jest to TAG książkowo-filmowy. Zapraszam.


1.Kim chciałabyś być gdybyś trafił do Strefy?

Zawsze odpowiadam , że Zwiadowcą także tutaj zrobię to samo. Pomimo tych zagrożeń w Labiryncie chciałabym być Zwiadowcą. :)

2.Za kogo mógłabyś oddać życie?

Myślę, że jest pare takich osób za które mogłabym ale wybiorę spośród nich Chucka. Jeśli on oddał za Thomasa to ja mogę za niego a poza tym jest świetny i lubię go.

3.Co byś zrobiła gdybyś trafiła do Strefy?
Jeśli o takie pierwsze wrażenie to bym była przerażona tym gdzie jestem i nie wiedziała co robić ale już tak po kilku godzinach gdyby ktoś wytłumaczyłby mi mniej więcej gdzie jestem itp. to tak jak Thomas starała się znaleźć wyjście.
4.Masz postać która Cię denerwuje/irytuje?

Oj tak. Ja wiem , że po takim czasie przebywanie w takim miejscu można oszaleć ale jednak Gally z wszystkich denerwował mnie najbardziej. Czy to w filmie czy książce. Aaaa masakra z nim. Te jego ciągłe docinki , że nie powinni robić tego .. bla bla bla. Nie mogłąm go strawić przez całą książke.

5.Do której sceny w książce byś nie dopuściła?

Jeśli chodzi o scene z książki to ta kiedy Chuck ginie albo jeszcze jedna kiedy Wrota się nie zamykają. Nie dopuściłabym do niej. I wcale nie chodzi mi to ,że nie wiem np. zabiłabym Terese tylko o to aby to właśnie Bóldożerca nie zabił nikogo. No chyba , że Gally'ego. Jego mogą :D :D :D hah.

6.Jeden ulubiony moment z książki/filmu/

Mam jedną z książki i z filmów. A jest nią scena/moment kiedy Thomas rozmawia z Newtem .. hmm tylko jak to nazwać. Najlepiej to wam to pokaże. A tak btw. to uwielbiam ich śmiech. Kocham ich. Nie patrzcie na scene kiss tylko na miejsce gdzie siedzą. Dobra mam nadzieję, że rozumiecie cokolwiek z mojego pisania. :D :)

!!!!Psss ... wiadomość nie dotycząca postu ani pytań. Wiecie o tym ,że Thomas Brodie Sangster [Newt] ma być w POLSCE W CHYBA WAWIE OD 15 DO 18 MARCA W TYM ROKU.. Nie wiem co prawda nic więcej na ten temat ale kto wie. Podobno ma udzielić/lać wywiadu.!!!



7.Scena , która wywołała u Ciebie płacz?

Dlaczego po raz x musze pisać o scenie gdzie ginie Chuck? W sumie sama tego chciałam. :D Ahhh ajajajaj nie wyszło to za dobrze. Wybaczcie.

8.Czy masz jakaś rzecz którą byś zmienił w książce/filmie?

Jak dla mnie książka jak i film są zrobione tak genialnie i niesamowicie , że gdybym cokolwiek w nich zmieniła to już nie byli by tym samym dziełem a to dzieło jest rewelacyjne i nie potrzebuje zmian. :) <3

9.Widziałaś film?

Tak widziałam. KOCHAM I POLECAM <3

10.Jak go oceniasz?

Za bardzo się rozpisywać nie chce bo zrobiłam to tutaj < klik = recenzja - zapraszam > ale powiem tyle. Ten film to mistrzostwo i kocham go. Jest filmem tak świetnym , że zwala z nóg. A efekty .. mmm to jest dopiero coś. Warto obejrzeć jak nic innego.

11.Jesteś zadowolona z aktorów , którzy grali w filmie?

Każdy kto grał w filmie odgrywał swoja role idealnie i gdyby np. zamiast Dylana dać kogoś innego [a tak mogło być bo nie tylko on brał udział w castingu do filmu, na szczęście się dostał :) ]to film całkowicie by się zmienił a tego nie chce. Jestem zadowolona z aktorów , którzy grali w filmie.

12.Przeczytałaś całą serie czy tylko jedną cześć?

Skończyłam czytać pierwszy tom '' Więzień Labiryntu'' a teraz czytam ''Próby ognia''.

13.Chciałabyś żyć w świecie Więźnia Labiryntu?

To jest bardzo dobre pytanie. Bo niby chciałabym tam żyć ale w sumie te wszystkie zagrożenia .. e wiecie co? Jeśli miałabym żyć w jednym świecie gdzie jest Thomas, Newt, Minho itd. to się tam wybieram jak najszybciej. Zgadzam się na życie w świecie Więźnia Labiryntu.

Nominuje:
http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/
http://booksybooksyinietylko.blogspot.com/
http://k-siazkowyswiat.blogspot.com/
http://www.magicznerecenzje.blogspot.com/
oraz każdego kto chce zrobić ten TAG.

Dlaczego Tommy dlaczego? Za każdym razem kiedy Minho mówi '' odwracaj się'' on to robi.
Chcecie tańczącą obsadę? Macie. :) :D :D

Ok bo nie skończę tego postu nigdy. W sumie to nie chce bo tak to przez tydzień mogłam na różne sposoby pisać o Więźniu Labiryntu cały czas a tak teraz będę tylko tęsknić i wspominać. Wiem jak zawsze wszystko jest naćpane. Musze nad tym popracować.

No nic taka już kolej rzeczy. Pa. ;*

[Nie chce się żegnać długo ani też pisać więcej bo jeszcze drugie tyle napisze :D :D ]

Share:

0 komentarze