NOWOSCI KSIAZKOWE LIPIEC I 2016 I WAKACJE Z KSIAZKA

Hejo hej.

Witam w kolejny poście , w którym pokaże moje nowe zdobycze książkowe. Nie są one do końca takie jakie chciałam ale cóż musze się nacieszyć nimi. Ale też nie są całkiem złe, więc mam nadzieje ,że jednak się okaże dobrym wyborem. Napiszcie co wy o nim sądzicie i czy przeczytalibyście coś z tego stosiku. Zapraszam :)

NOWOSCI KSIAZKOWE

Pierwszą książka jaką wam pokaże będzie 'Osobliwy dom Pani Peregrine'. Słyszałam bardzo dużo pozytywnych opinii na jej temat a ,że jeszcze zbliża się premiera filmu na podstawie tej książki to tym bardziej się cieszę, że mam okazje ją przeczytać. Za bardzo nie zagłębiałam się w fabułę tej książki ,wiec zbytnio nie wiem o czym jest ale słyszałam, że opowiada o dzieciach który tak jakby mają jakieś zdolności jak latanie, albo podnoszenie ciężkich głazów. A oprócz tego jest wydana w świetny sposób bo zawiera w sobie zdjęcia ,które dodatkowo dodają jej uroku i jeszcze bardzo można się w nią wbić. Za niedługo się za nią zabiorę a potem napisze jej recenzje. Także wyczekujcie jej.


Ostatnio bardzo wiele mówi się o tej serii ,zwłaszcza Maja ,więc postanowiłam , że i ja ją przeczytam. Na razie mam tylko pierwszy tom ale jeśli tylko seria mi się spodoba to przeczytam i resztę. Z tego co czytałam to jest to troche podobne do Narni a raczej pomysł na książka. Wiecie zaczarowana szafa, która prowadzi do jakiejś krainy. Ale jednak nieco inna. Teraz jak tak na nią patrzę to jestem jej strasznie ciekawa i cieszę się ze ją jednak mam i chyba wiem dlaczego Maja się tak nią zachwyca. Sądzę, że nawet teraz z czystym sumieniem mogę ją wam polecić. Ja już się bardzo nie mogę doczekać ,aż ją przeczytam ,więc zrobię to jak najszybciej tylko się będzie dało. A wy będzie to czytać? A może już czytaliście?


Potem tak dla nieco ''rozluźnienia'' przeczytam cos innego. Postanowiłam, że przynajmniej jedną książkę ze stosiku musze mieć z innego gatunku. Nie można cały czas czytać tylko fantasy itp. Bo przecież jest tyle innych gatunków. No ale ok. Co to za książka w ogóle jest. A jest to książka Davida Levitana ,która opowiada o chłopaku ,który codziennie znajduje się w innym ciele. Ale sama zmiana ciała to pikuś. Gorsze ,że codziennie musi przyzwyczajać się i starać żyć w innym życiu. Lecz pewnego razu się to zmienia dzięki pewnej dziewczynie. Od teraz nie ma już reguł ,teraz jest tylko ona. Tego też jestem ciekawa, także tez się nie mogę doczekać aż to przeczytam.


Szukałam czego co by miało złe zakończenie albo takie ,które nie kończy się dobrze i znalazłam to. Czy tak faktycznie będzie? Tego się dopiero dowiem kiedy to przeczytam. Ale już teraz wiem ,że będzie ciekawa i akcji tam nie zabraknie. Już kiedyś się miałam za nią zabrać ale jakoś tak nie miałam na nią ochoty wtedy. Teraz jednak cieszę się ,że mimo wszystko zdecydowałam się na nią. Będzie w niej chyba nieco takich scen grozy także będzie się działo. Za wiele o niej nie wiem ale ja już teraz oceniam ją na plus. Mam nadzieje, że się na niej nie przejadę mimo wszystko. A wy jak ją oceniacie? Bo ja bardzo chce ja przeczytać.





A teraz coś co całkowicie wzięłam pod wpływem chwili. Tak naprawdę nie wiem o czym jest i wg ale nigdy nic nie wiadomo. Potem w domu skapłam się ,że to drugi tom ,więc nie jestem pewna czy jednak będę to czytać. A jeśli tak będzie dowiecie się o tym tu. No ale o czym jest? Opowiada ona o dziewczynie która w zagadkowy sposób zostaje wysłana w przeszłość przez tajemniczą notatkę. Akcja dzieje się w Nowym Roku w XXI wieku ale potem przenosimy się do XIX-wiecznego Londynu. Tam panuje królowa , a Anglia stoi na skraju wojny z Rosją. Także troche fantastyki ale w inny sposób przedstawiona.




Ok to wszystkie nowe książki jakie udało mi się zdobyć w tym stosiku. Jestem ciekawa jakie wam się udało. Także piszcie to :). A na dzisiaj to tyle. Do następnego. Bayo ;*

Share:

0 komentarze