Book TAG

Witam :)

Postanowiłam zrobić TAG do , którego zostałam nominowana już 14 kwietnia 2015 roku ale niestety robię go dopiero teraz. Nominowała mnie do niego Ania z http://booksybooksyinietylko.blogspot.com/2015/04/book-tag.html .Za co dziękuje oczywiście.



1. Jaki gatunek książek najczęściej wybierasz?
Na początku kiedy zaczynałam czytać 4 lata temu były to romanse ale z czasem zmieniło się tego w 2015 roku i od tego czasu czytam fantasy. Co też nie oznacza ,że nie czytam innych. Patrząc choćby na Girl Online.

2. Która postać książkowa jest najbardziej podobna do Ciebie lub którą chciałabyś być?
Najbardziej podobna do mnie jest Callie z ''Przypadki Callie i Kaydena'' . A jeśli chodzi o to , którą chciałabym być to codziennie inna :D :D :D ale to tylko marzenia.

3. Jaką książkę dałabyś koniecznie swojemu dziecku do przeczytania?
Na pewno byłaby to książka ' Najpiękniejszy dar ' .Była o niej wzmianka w '' 100 książek , które chce przeczytać ''.

4. Wolisz książki w wersji papierowej, e-booki czy audiobooki?
Skoro już miałabym wybierać spośród tych trzech opcji to nic innego jak wiadoma sprawa ,że w wersji papierowej bo nie ma nic piękniejszego niż ten zapach nowej książki [ albo starej ] . Chodzi o zapach nie wiek. :)

5. Jaka książka zrobiła na Tobie największe wrażenie?
Nie ma największego. Bo każda zrobiła. Były tylko książki nie warte czytania.

6. Jaka książka nie zrobiła na Tobie dobrego wrażenia? 
Zaliczają się tutaj dwie : MISSja Survival [ tak wiem zachwalałam tą książkę , ale to było zanim zaczęłam ją czytać ] oraz W roku skorpiona. Były tak słabe , że wcale ich nie przeczytałam. :( Buble jedne.

7. Czytasz jedną książkę od początku do końca czy zaczynasz kilka książek na raz?
Tylko raz próbowałam czytać dwie naraz. Jedną fizycznie a drugą w pdf. Jaki był wynik? Zrezygnowałam z jednej i przeczytałam ją potem. Czytam od początku do końca.

8. Częściej czytasz wypożyczone książki czy raczej preferujesz własny zakup?
Oczywiście, że wole kiedy się kupuje. Niestety, ja nie mam takich możliwości ale i tak się cieszę , że wg mogę wypożyczać. ;)

9. Jaką jedną książkę powinien przeczytać każdy, niezależnie od swoich zainteresowań?
Dobra nie będę się rozwodzić długo nad myśleniem , która i potem krótko : Dary Anioła

10. Czy oceniasz książkę po okładce?
Wstyd się przyznać ale dosyć często tak.

11. Czy ulegasz promocjom cenowym na książki? Jeżeli tak to jaka była największa ilość książek, którą kupiłaś w promocji?
Jak pisałam wyżej niestety ale nie kupuje książek. :(

12. O jakiej książce marzysz, choć póki co nie możesz jej mieć?
Druga część Girl Online [ Girl Online w trasie ] oraz także druga część Przypadki Callie i Kaydena [ Ocalenie Callie i Kaydena ]

13. Ile książek liczy Twoja biblioteczka i jak przechowujesz swoje zbiory?
Na ten czas jest to 6 książek .''Leżą'' sobie ''grzecznie'' na półce nad łóżkiem.

14. Co najpierw: książka czy ekranizacja? 
Tylko dwa razy popełniłam błąd i obejrzałam ekranizacje a potem przeczytałam książkę.

15. Co teraz czytasz?
Więzień labiryntu. Szczerze? Najlepiej mi to nie idzie. :( Ale teraz mam gorszy okres niestety.

Nominuje:
Każdego kto jeszcze nie robił tego TAG [w co wątpię bo zawsze jestem z tym ostatnia ] jak i każdego kto chce zrobić. Na blogu, yt, czy fb. :) :) Podlinkujcie potem to chętnie poczytam.






Share:

0 komentarze