''Pod nickiem Girl Online Penny dzieli sie na blogu ... '' - Zoe Sugg ''Girl Online'' RECENZJA

Hello to you :)


Lecę po bandzie i jako pierwszy post [oprócz tego z 15.01 ] po 6 miesiącach pisze recenzje. Zapraszam.


   Tytuł oryginału : Girl Online
    Polski tytuł : Girl Online
    Ilość stron : 363
    Autor : Zoe Sugg [ w internecie znana jako Zoella]
    Ilość gwiazdek : 10/10
    Główni bohaterowie : Penny, Noah
    Bohaterowie drugoplanowi : Bella, Sadie Lee,
    Rodzice Penny, Eliot, Tom




Moje odczucia po przeczytaniu tej książki są następujące : Uważam, że ta lektura jest bardzo życiowa tzn. ,że każdemu z nas może przytrafić takie coś jak np. przewrócenie na scenie czy inne codzienne sytuacje . Jest to dla osób w każdym wieku i taka typowa obyczajówka , która pozwala nam się mega wyluzować . Głowna bohaterka żyje jak każdy z nas . Coś co ją wyróżnia to to,że kocha fotografować.


''Kiedy sprawy osobiste Penny przybierają naprawdę zły obrót , rodzicie zabierają ją do Nowego Jorku. Tam Penny poznaje Noah przystojnego gitarzystę . .... Ale Noah też ma sekret. Sekret , który może doprowadzić do ujawnienia tożsamości Girl Online ... ''

Ale fotografia to nie jedyna rzecz ,która wyróżnia Penny. Jest nią też blogowanie na blogu po anonimowym Nickiem. Tylko jej najlepszy przyjaciel wie o tym. Wszystko tak zapisuje : wyjazd do Nowego Jorku , poznanie Noah , swoje wypadki , te dobre i te złe .

Jak dla mnie ta książka jest niesamowita i ,że napisała ją Zoella youtuberka to tym bardziej jest niesamowita. Ta książka to nie tylko słowa to także podróż przez życie , które przeżywamy razem z Penny. Niezależnie od tego czy jesteś nastolatką czy też już dorosłą osobą spodoba Ci się ponieważ pokazuje , że mimo wszystko nie wolno się poddawać nawet jeśli ktoś tego chce bo dobre rzeczy też są na tym świecie.


Może to, że zaczęłam pisanie od recenzji nie jest najlepszą decyzja ale niby dlaczego? Teraz koniecznie czekam na wasze opinie na temat mojej recenzji . Aha i tak dla jasności , jeśli coś jest napisane inaczej niż powinno być to przepraszam bardzo ale wole to pisać po swojemu niż żeby wcale tego nie umieć . Nie żebym umiała to jestem w tym amatorką . Tak dla wyjaśnienia i bez spin o to a po drugie zdjęcia są z internetu jakby co. Napiszcie też [niezależnie czy jesteście tu pierwszy raz - jeśli tak witam Cię serdecznie na moim blogu i mam nadzieje , że zostaniesz na dłużej :) - czy po raz kolejny daj znać czy wolisz tą formę recenzji czy wcześniejszą { Moja pierwsza , Druga } .

Share:

2 komentarze

  1. Popracuj trochę nad interpunkcją. Jestem pewna, że z każdą kolejną recenzją twój styl pisania będzie jeszcze lepszy :-)
    Będę tu wpadać i śledzić twoje postępy.
    Co do samej książki, to bardzo mi się podobała. Kolejny tom już na mnie czeka i mam nadzieję, że niedługo uda mi się po niego sięgnąć.

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za opinie bo takich właśnie potrzebuje aby coraz lepiej się rozwijać i poprawiać stan moich postów. :) Też taką mam.
      Ja jeszcze nie mam i nie wiem kiedy będę mieć ale wierze ,że ją przeczytam kiedyś.

      Usuń