NOWOSCI KSIAZKOWE I 2016 LUTY

Hejo hejo z tej strony ja.

Zapraszam was na post w którym wam pokaże moje nowelki jakie udało mi się wypożyczyć [jeśli ktoś jeszcze nie wiem to tak wypożyczam książki :( ] w ostatnim czasie. Co prawda tych wcześniejszych wam nie pokazywałam ale teraz już będę. Posty takiego typu będą się pojawiały randomowo. Aha w między czasie piszę też dla was dwa inne posty ale do nich potrzebuje nieco więcej czasu tak , wiec one pojawią się gdzieś za kilka dni.

Mam wam do pokazania trzy książki. Jak dla mnie to chyba każdy je zna albo chociaż o nich słyszał.


Pierwszą z nich jest pierwszy tom serii ''Selekcja'' czyli Rywalki od Kiery Cass. Cóż chyba nie ma osoby ,która by nie wiedziałam co to za książka. Ja takiej nie znam. Może i jestem ostatnią , która to czyta ale i tak jestem zadowolona , że mam taką okazje aby ją przeczytać.
 35 DZIEWCZYN. JEDNA KORONA.
Tak w skrócie BEZ SPOJERÓW to ta książka opowiada o Ami a tak w sumie to o 35 dziewczynach ,które biorą udział w Eliminacjach. Czym są Eliminacje? To konkurs w , którym jedna z dziewczyn z terenów całego królestwa ma szanse zostać żoną przystojnego księcia a potem władczynią Illei. Tyle ,że Ami wcale nie chce brać w nich udziału ale to się zmieni za sprawą Maxona .Czy jednak zostanie i wygra koronę a może wróci do domu?
Ja sama jestem tego bardzo ciekawa. :)

Zaś następną książką jest bardziej mroczna , która skrywa tajemnice. Jest nią Ród - J.D Horn z serii ''Wiedźmy z Savannah''. O tej książce co prawda mało słyszałam ja sama ale naprawdę zapowiada się nieźle i doczekać się nie mogę aż ją przeczyta. Na pewno sięgnę po kolejne części jeśli mnie nie rozczarowuje w tracie czytania.
FASCYNUJĄCA, PEŁNA GROZY OPOWIEŚĆ O MIŁOŚCI, ZDRADZIE, MAGII I MROKU W STYLU SOUTHERN GOTHIC.
Po takim opisie nie pozostaje nic jak ją wziąć i czytać aż do ostatniej strony. W Savannah czary, zagubione dusze i hoodoo to codzienność. Aby demony ze swojego świata nie przedostały się do rzeczywistości ludzi poprzez cienką granice strzeże ród Taylorów.  Ale to się zmienia kiedy głowa rodziny umiera w tajemniczych okolicznościach. Tylko jedna osoba z rodziny - Mercy - może powstrzymać zło , które nadciąga i przenika do miasta.Zapraszam do czytania serdecznie.

A na koniec aby puścić zło z Savannah polecam przeczytać książkę, która może się wydawać lekką [wcale nie chodzi o wage] ale w rzeczywistości jest o problemach nastolatki. Taka dosyć życiowa [ tak po prawdzie to w ostatnim czasie dosyć tego sporo czytam ... hmmm ] .Chodzi oczywiście o Powód by oddychać od Rebecca Donovan z serii ''Oddechy'' . Cóż czy to nie kolejna książka ,którą każdy zna? Być może.
EMOCJONALNIE INTENSYWNA I CHWYTAJĄCA ZA SERCE
Może okładka nie zachęca do czytania ale to fabuła w środku jest ważna. Dlatego proszę mi tu nie oceniać jej tylko czytać. Kiedy nikt nie chciał się zadawać z Emmą ,trzymała się z boku. Tak miało być bezpiecznie i łatwiej. Ale do czasu. Ponieważ pewnego dnia doszło do tego , że Evan Matthews z dnia na dzień wywrócił mój stabilny świat. Jak to się stało? Jeśli nie ja to może ktoś inny zachęci was do niej. :) Oby.


Z dzisiejszych nowości to tyle. Jeśli czytaliście którąś z tych książek to dajcie mi o tym znać. Możecie też napisać czy warto czytać je ale proszę BEZ SPOJLERÓW. Nikt ich nie lubi. Ale wasze opinie chętnie sobie poczytam. Cześć i do następnego.
P.S. Jeśli ktoś często jest na moim blogu to pewnie wie ,że ostatnio czytałam Więźnia Labiryntu i go skończyłam czytać :( :( kilka dni temu. Tak będzie recenzja. Już się szykuje. Ale mam do was pytanie związane z książka Jamesa Dashnera, Chcecie abym zrobiła tydzień z Więzień Labiryntu? Dajcie znać jak najszybciej. A tak btw. to wiedzieliście , że ma wyjść prequel do tej serii pod tytułem Rozkaz zagłady? Tu więcej info :) zapraszam bo ja już to chce mieć u siebie. Ok spadam już bo za dużo pisze. Bayo. ;*

Share:

0 komentarze