Czy nowy rok to pora na zmiany?

Hello Everybody

Na początku samym zacznę to w ten sposób. Tak wiem nowy rok był dwa tyg. temu to po pierwsze a po drugie tak wiem mój ostatni post był 6 miesięcy temu [dokładnie 01/06/15 rok 15 a jest rok 16 wow ] czy tylko ja widzę ile to czasu minęło? Jeśli mnie oko nie myli to dobrze widzę. Co mnie skłoniło do napisania nowego posta po takim czasie? A to ,że całkiem przypadkiem zobaczyłam statystki bloooga :) .Nie wiem [po raz 2 :D] czy dobrze widzę czy nie ale są DUUUŻE :D wow. Jak?
Tak sobie myślę - A może wrócę na bloga i zacznę pisać posty jak dawniej? Co wy na to? :} Jesteście ze mną i chcecie aby wróciła czy lepiej abym tego nie robiła?

Ja tak szczerze mówiąc jestem tak w połowie drogi ale dzięki wam mogę przejść ją całą albo zawrócić i już nigdy ta droga mnie nie zobaczy. Wiecie o co cho? :) :)

Okk łapcie ode mnie buuuuziola na dobranoc .Chwila ... [ patrzy która godz. ] ups ... łapcie buziola na DZIEŃ DOBRY. Paa ;*

Share:

0 komentarze