WrapUp MAJ + TBR Czerwiec

Hej Hello

Wiecie co?A moze raczej 'wiesz co'?Walic to ,że nikt nie czyta tego bloga.Najwyzej ty bedziesz miała na stare lata co czytać.A inni NIE.

Takim oto wstępem witam was w pierwszym na tym blogu podsumowaniu miesiąca czyli WrapUp MAJ i TBR Czerwiec.Wiem ze zaczynam w srodku roku ale jakoś wczesniej nie miałam z czego to robic.Teraz też nie ma tego może za wiele ale ja się dopiero rozkręcam.Przygotujcie się na przygode.Zaczynamy ją teraz.



Miesiąc Maj zaczełam z ksiązka Miasto Popiołow.Niestety jej przeczytanie

zajeło mi prawie trzy tygodnie ale na szczescie swoje znalazłam jeszcze czas
w tym miesiacu aby przeczytac inne ksiązki.Ta miałam w tej starej,brzydkiej okładce.Ale to tylko z biblioteki.Ja swoja bede miała w tej nowej.Nie spodziewałam się zastać w tej ksiązce tego co zastałam.Bardzo mnie to zaskoczyło ale pozytywnie.Bardzo szczesliwa byłam ,że moge przeczytać tą druga czesc z sagi Dary Anioła.Następna to Miasto Szkła ale nie wiem kiedy bede czytać.




Kolejną ksiązka ,która czytałam w Maju jest to Maybe Someday z    
#BOOKTAHON.Wszystkie moje dokładne wrazenia i emocje znajdziecie w postach nizej.Tutaj w tej zakładce są wszystkie posty na temat pogadanki o Maybe Someday.Może kiedyś dodam jeszcze jakieś.Nie bede się zbytnio tutaj rozpisywac bo dokładka rozpiske ksiązki macie tutaj : Pogadanka o ''Maybe Someday'' I Prolog - rozdzial 7.Zapraszam tam wszystkich chetnych.Ale ksiazka jest niesamowita i warta spedzenia z nia czasu.Miało być podsumowanie zrobie recenzje.Ok?




Hmmm ... tej ksiazki w sumie jeszcze nie przeczytałam wiec przeskakuje do mojej listy TBR Czerwiec.Ale recenzja bedzie.Nie mam co o niej pisac bo sama co ledwo ją znam.






Na mojej liscie TBR Czerwiec oprocz Wilcza Księzniczka znajduje się jeszcze trzy pozycje.A dokładniej chodzi mi o ksiazki które znajda się w nastepnym poscie ''Moje nowosci'' albo i nie.Zobacze jeszcze.OK bez owijania w bawełne chce jeszcze przeczytac ''W roku skorpiona'',''Szukając Alaski'' i ''Miłosc,flirt i inne zjawiska losowe''.Mam w tym miesiacu juz lekko wakacje pod koniec wiec moze to mi pomoze.Najgrubsza jest MFIIZL.Ma ponad 500 stron i jest mega ciezka.Wiecej o niej tutaj < Wiecej o MFIIZL > Ok to chyba na tyle.Wiem nie jest to najlepsze ale tez na blogu nie jest to tak łatwo pokazac jak w filmiku i ja tez nie umiem tak ''ładnie'' jak inne.Jesli mozecie to wybaczcie mi to.Wyszło to tragicznie :( :(

Share:

1 komentarze

  1. Zapraszam do brania udziału w konkursie na moim blogu http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/2015/07/konkurs-pocztowka-dla-ksiazkoholika.html

    OdpowiedzUsuń