DARY ANIOŁA:Miasto Kosci - Cassandra Clare I RECENZJA

Hej
Nie bede was przepraszac (choc powinnam) ale bedzie to wtedy juz jakis setny raz wiec PRZEPRASZAM i tyle.Mozecie mnie rozumiem albo nie.To wasz wybór.

Dzisiaj mam dla was recenzje.Moją druga na blogu.Napisze jak dam rade.Napisze jak napisze.Wyjdzie to moze zle ale ok.Napisze to dla was.Okey?Cieszycie się?

''Kochać to niszczyć, a być kochanym, to zostać zniszczonym''


Ksiązke napisała Cassandra Clare.Jest to pierwszy tom z sagi Dary Anioła.Jest ich wszystkich 6.Pierwsza wersja okładki została wydana 17 czerwca 2009 a druga wersja wydana była 28 sierpnia 2013 roku.


  • OKŁADKA:
Co do okładki z pierwszej wesji to powiem tyle.Jest tragiczna.Ok rozumiem ze moze ktos nie miał pomysłu albo cos ale to,to jest masakra.Nawet nie chce sie zbyt bardzo rozpisywac bo az szkoda na to słow i zreszta widac wszystko.Masz inne zdanie?Okey,mozesz miec.Ja mam takie.

Za to wersja druga okładki jest ok.Mozna sie tylko przyczepic do gołej klaty Jace ale ja tego nie robi.Bardzo podoba mi się ta okładka.Napewno bardziej od pierwszej.Wiadomo ze jest jeszcze ta filmowa ale to pominmy.

WYNIK:Wybieram druga wersje okładki.Ja mam niestety ta pierwsza wiec daje 3/5

''-Nie zakochałeś się jeszcze we właściwiej osobie?
-Niestety, moją jedyną miłością pozostaję ja sam.
-Przynajmniej nie martwisz się odrzuceniem, chłopcze.
-Niekoniecznie. Od czasu do czasu się odtrącam, żeby było ciekawiej.''
  • FABUŁA:
Ogolna fabuła ksiązki jest o tym ze opowiada o kazdym kto wystepuje w ksiązke.Poznajemy swiat Nocnych Łowców,uczymy się o Instytucie,poznajemy historie bohaterów,zagłebiamy się w swiat jaki jest budowany od poczatku.Od wizyty w klubie po spotkanie w szpitalu.Tak naprawde ta ksiazka jest wprowadzeniem do całego swiata Łowców Cieni,Nefilim,Podziemnych i tych wszystkich i do wszystkich czesci sagi.To tam się dowiadujemy najwazniejszych rzecz.Jest ona podstawa do całej sagi.

WYNIK:9/10
''-Przepraszam, ze Cię uderzyłam- bąknęła Clary
Jace przestał nucić.
-Ciesz się, że uderzyłaś mnie, a nie Aleca. On by Ci oddał.''

  • BOHATEROWIE:
Emm co do bohatterów ksiazki to jestem naprawde mile zaskoczona sposobem w jaki zostali opisani i wg.Naprawde mega przezywałąm razem z nimi to co oni.Jestem pozytywnie zaskoczona z tego powodu.

WYNIK:4/5

Ok to na tyle.Ogolny wynik ksiązki to 16/20.Mysle ze i tak nie jest zle z wynikiem bo mogło byc gorzej.

Mam nadzieje ze podobał wam tej rodzaj recenzji bo ja to wszystko pisze i robie dla was nie dla siebie.Jesli was nie ma to po co mam cos pisac?Mam nadzieje ze zdobede jakis stałych czytelników.Papa 


Share:

1 komentarze

  1. Od tak dawna chcę się zabrać za tą książkę...
    Mam nadzieję,że uda mi się to zrobić,jeszcze zanim zacznie się serial.

    http://czytam-ogladam-recenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń