MARRY KISS CLIFF BOOK TAG

Hejo hejo.

Wreszcie po 3 tygodniowej przerwie odzywam się do was. Postanowiłam wrócić. A czemu mnie nie było? Hmm .. no powiedzmy ,że nie wszystko szło po mojej myśli. A po powrocie postanowiłam ,że pierwszym powrotnym postem będzie tag. Ale nie taki zwykły z pytaniami tylko bardziej z wyborami. Zna go chyba każdy. Robił chyba każdy. A ja jako ostatnia - też go chce zrobić. Zapraszam. :)

Musicie mi uwierzyć na słowo ,że ja te postacie wybieram losowo ,losując je z pojemnika a nie wybieram świadomie. Bo niby po co mam oszukiwać?

 Spis książek, z których są postacie:
+Więzień Labiryntu
+Rywalki
+Przypadki Callie i Kaydena
+W cieniu klątwy
+Syrena 
+Miasto Kości
+Miłość, flirt i inne zdarzenia losowe
+Girl Online
+Maybe Someday 
+Córka Dymu i kości

Ok zaczynajmy. Mam do wyboru 24 postacie męskie z 10 książek ,więc nie przeciągam już tego. :)

1.runda.
Newt,   Ridge,  Aspen  - chyba dosyć ciekawy wybór ale jeden z prostszych.
MARRY,   KISS,  CLIFF - Wybaczcie fani Aspena ale tak musi być

2.runda.
Cameron,  Minho,   Simon (DA) - hmmm jak do tej pory jest łatwo :)
CLIFF,   MARRY,   KISS - Oby dalej też było tak prosto

3.runda.
Tom,   Eliot,  Jace - wow kolejny prosty wybór
CLIFF,   KISS,  MARRY - Ktoś wybrałby inaczej? :)

4.runda.
Simon,   Alec,   Damen - ooo niee, to się kiedyś musiało stać :(
MARRY,   CLIFF,   KISS - Ale wiedzcie ,że robię to z wielkim bólem serca :(

5.runda.
Thomas,   Adam,  Miles - nie jest najgorzej ale świetnie też nie
MARRY,  KISS,  CLIFF - Przepraszam Miles

6.runda.
Sean,  Jude,   Maxon - witaj księciu, obym Cię nie uśmierciła :)
KISS,  CLIFF,  MARRY - Yeah ,haha zostałam księżniczką :D :D

7.runda.
Kayden,   Noah,   Luke - tak się wylosowało, ale wybór jest w miare prosty
MARRY,   KISS,   CLIFF - No niee, znowu mi to łamie serce :(

8.runda.
Caleb,   Akiva,  Seth - dobrze ,że to już ostatnia runda bo nic więcej nie złamie mi serca :/
CLIFF,  KISS, MARRY - Caleb to nie przez imię więc wybacz

Nominuje:
KAŻDEGO CHĘTNEGO :)

Ok aa oto i cały TAG ,''Challenge''. Mimo iż troche łamał mi serce i wg to być może zrobię jeszcze kiedyś drugą cześć bo fajna to była zabawa i polecam każdemu to zrobić. Ilość osób do losowania jest dowolna. Można więcej lub mniej. Tylko pamiętajcie - musi być tyle aby do każdej rundy były po 3 postacie. AHH jak to dobrze wrócić ''na swoje''.

Share:

0 komentarze