TBR I KWIECIEN 2016

Cześć :) hejo.

Witam was w poście, w którym pokaże to co będę czytać w tym miesiącu. Nie ma tego jakoś może mega dużo bo ja wole ustalać sobie mniejszy wynik i być z niego zadowolona a nie wielki jak nie wiadomo co i potem ... Zawsze lepiej przeczytać to jedna czy dwie książkę więcej tak spontanicznie. Nie ma wtedy takiego ścisku. Tak naprawdę prawie wszystkie jakie tu wymienię już o nich więcej pisałam w NOWOŚCI KSIĄŻKOWE także tam zapraszam po więcej info. Raczej wszystkie książki jakie tu wymienię pewnie znacie. Mniej lub więcej. A jakie? Zapraszam dalej :).

Czy jest tu osoba ,która nie słyszała o serii ''Oddechy''? Nie wierze. Nawet jeśli jej nie czytałeś/łaś to na pewno musiałeś gdzieś o niej słyszeć. Dlaczego? Już to wyjaśniam. Seria ''Oddechy'' a bardzo Powód by oddychać opowiada o dziewczynie o imieniu Emma ,która wolałaby nie być widziana. W szkole zawsze trzymała się z boku bo tak miało być bezpieczniej i łatwiej. Kiedy innych zaprzątają myśli, w czym i z kim będą widziani bohaterka ma inne sprawy na głowie. Jak np. dokładne ściąganie długich rękawów, żeby zakryć siniaki. Ta historia poruszy nie jedno serce. Kiedy Emma sądzi, że nikogo nie interesuje jej osoba nagle Evan z dnia na dzień wywraca jej stabilny świat. To zmusza ją do potwierdzenia jej wartości.
WIĘCEJ O KSIĄŻCE - Rebecca Donovan - Powód by oddychać

Co do tego to naprawdę nie będę się za wiele rozpisywać zwarzywszy na to iż pisałam o tej książce wczoraj albo choćby dlatego, że każdy wie o czym ona jest. A jeśli nie to o aniołach, które są zabójcze i zamiast nas ratować przyszły nas zabić i wszędzie sieją śmierć oraz panikę. Dlatego też, jak i po inne tytuły tutaj chce sięgnąć po nią jak najszybciej się będzie tylko dało. Ja już ją kocham a jeszcze jej nie przeczytałam i mam nadzieję, że moje zdanie co do niej się po skończeniu nie zmieni.
WIĘCEJ O KSIĄŻCE PISAŁAM TU - NOWOŚCI KSIĄŻKOWE I MARZEC 2016
WIĘCEJ O KSIĄŻCE - Susan Ee - Angelfall

Przyszła pora na coś związanego z mitologią i bogami olimpijskimi. Albo bardziej dziećmi tychże bogów. Dokładniej chodzi o Percy'ego herosa półkrwi, który jest oskarżony o kradzież pioruna piorunów. Aby oczyścić zarzuty jakie na niego spadły musi odnaleźć ten piorun a potem zanieść go na Olimp zanim bogowie rozpętają wojnę między sobą. Tyle ,że droga nie jest prosta. Bo po drodze musi się zmierzyć z mitologicznymi potworami, których zadaniem jest go powstrzymać. Najgorsze i tak dopiero czeka go na Olimpie. Bo to tam będzie musiał stawić czoła ojcu, który go porzucił.
WIĘCEJ O KSIĄŻCE PISAŁAM TU - NOWOŚCI KSIĄŻKOWE I MARZEC 2016
WIĘCEJ O KSIĄŻCE - Rick Riordan - Złodziej pioruna

Nie można oczywiście zapominać o Rywalkach, które będę kończyć czytać w tym miesiącu. No niestety tak się jakoś złożyło. Zdarza się. O czym jest? O 35 dziewczynach ,które walczą o koronę oraz o przystojnego księcia Maxona. Eliminacje do których trafia America są dla niej i jej rodziny szansą na lepsze życie ale mimo to bohaterka tego nie chce ,bo musiałaby wtedy opuścić dom a co ważniejsze swoją sekretną miłość Aspenem. Wszystko się zmieni ,kiedy spotka księcia.
WIECEJ O KSIĄŻCE PISAŁAM TU - NOWOŚCI KSIĄŻKOWE I LUTY 2016
WIĘCEJ O KSIĄŻCE - Kiera Cass - Rywalki


Dotrwałam. Mam nadzieje, że i wy też. Przepraszam za to ,że się powtarzałam co do tego o czym jest dana książka. Już sobie ide bo sama też jestem nieco przemęczona także dobranoc albo dobrego dnia wam życzę. Bayo ;*

Share:

0 komentarze