TOP 5: KSIAZKI #2

Cześć hej. :)

Dzisiaj przychodzę do was z drugą częścią/aktualizacja mojej top 5 listy z książkami. Znajdą się tutaj książki, które przeczytałam w ostatnim czasie i postanowiłam ,ze je tutaj dam. Nie będą to wszystkie bo wtedy musiałaby być to top 10 ,więc może innym razem im się uda. A teraz zaczynajmy. Zapraszam. :)


Miejsce 5.

Jeśli zostanę - Gayle Forman.
W recenzji pisałam więcej o moich odczuciach co do książki  I też czemu słabo ją lubię.


Miejsce 4.

W cieniu klątwy - Alyson Noel.
Lubię tą książkę jak i całą serie ale ta część jak do tej pory była najgorsza. I irytacji w niej nie brakowało. Ale recenzja jest.


Miejsce 3.

Girl Online - Zoe Sugg.
Ojj to była cudowna przygoda razem z Penny i jej blogiem. Nie mam ani jednego ale co do niej. :)


Miejsce 2.

Ród - J.D. Horn.
Wachałam się czy dać tą książkę tu czy na 1 ale w końcu zdecydowałam, że dam na 2.


Miejsce 1.

Więzień Labiryntu + Próby Ognia - James Dashner.
I wreszcie nadszedł czas na miejsce 1. Musiałam tutaj dać dwie części z tej serii. Jeśli czytaliście moje recenzje to wiecie czemu. A i pewnie jak sami czytaliście to macie podobnie.

RECENZJA:


Ok to tyle. Taki króciutki. No nic. Do zobaczenia w następnym. Bayo ;*

Share:

0 komentarze