TBR I CZERWIEC 2016

Hejo hej. :)


Wczoraj było podsumowanie tego co przeczytałam, więc przyszła teraz kolej na to co będę czytać w tym miesiącu. Jak zawsze nie ma tego za wiele. Ale są to pozycje ,które chce najbardziej przeczytać w najbliższym czasie. Także bez zbędnego przedłużania - Zapraszam :)


Tą książkę już zaczęłam czytać i po woli zbliżam się do końca. Nie wiem za bardzo co będzie potem. Czyli czy postanowię sięgać po 3 tom czy zabiorę się za inna ,więc to się jeszcze może zmienić. Ale te książki ,które pokaże na pewno przeczytam. Już jestem gdzieś w połowie czytania i bardzo mi się to podoba. Akcja z każdą stroną coraz bardziej się rozkręca. Czy ten tom jest lepszy od pierwszego? Hmmm ... tzn. wiadomo pierwszy bywa najlepszy z całej serii ale nie zawsze. Jak dla mnie oba są naprawdę ciekawe. Oba opowiadają o czym innym. W pierwszym Percy można powiedzieć uczył się wszystkiego co związane z Herosami a tutaj jest już inaczej. Ma tą wiedze. Wie co i jak także to wiele zmienia. Gdzieś za dzień/dwa powinna ją skończyć.


Powrotu do świata post apokaliptycznego nie mogę się doczekać coraz bardziej. Także tym bardziej jestem szczęśliwa ,że w najbliższym czasie się to zmieni. Sądzę, że przeczytam tą książkę dosyć szybko bo po skończeniu pierwszego tomu bardzo chciałam przeczytać ten. Jestem bardzo ciekawa jak wyglądają losy Penryn i Raffego. Za tą pozycje bardzo możliwe, że zabiorę się po tym jak skończę Percy' ego. A co do recenzji to prawdopodobne, że zrobię taką ogólną o całej serii ale jeszcze zobaczę, czy mi to wyjdzie. Bo jak nie to zrobię oddzielną do każdego tomu. Tutaj tak samo co z wyżej. Nie wiem do końca jak to będzie po tym tomie. Czy zabiorę się od razu za trzeci czy też nie. To się dopiero okaże na końcu jak skończę czytać ten. Jeśli dobrze mi pójdzie gdzieś w następnym tygodniu powinnam ją mieć za sobą.

A żeby miesiąc nie był tak całkowicie przesłodzony fantastyką to przeczytam coś o innej tematyce. Z innego gatunku. Czasami taka odskocznia jest dobra. Nie mówię ,że całkowicie rezygnuje z fantastyki. Nic z tych rzeczy, nigdy w życiu. Ale czasami trzeba przeczytać też coś innego, bo nie można wiecznie żyć jednym i tym samym. Dlatego Fangirl jest idealna do tego. A dodatkowo dochodzi do tego ,że od dłuższego czasu chciałam ją przeczytać ,więc mam nadzieje, że dzięki temu uda mi się ją szybko przeczytać. Tematyka jest też dosyć interesująca ,wiec nie powinnam mieć z nią większych problemów. To pierwsza książka od Rainbow jaką czytam ,wiec mam nadzieje, że mnie nie zawiedzie i po tym sięgnę po więcej jej książek.


Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli i przeczytam to w takim czasie jakim chcę, to powinno mi się jeszcze udać przeczytać z jedną/dwie książki. Nie chce za wiele sobie obiecać i wole aby to się stało losowo bo wtedy jest większa szansa na to ,ze więcej przeczytam. A jeśli tak będzie to albo to będzie Percy albo Angelfall. Coś z tego. A teraz to tyle. Bayo ;*

Share:

0 komentarze