WAKACJE Z KSIAZKA I NOWA LETNIA SERIA

Hej Hejo

Zapraszam was do szybkiego zapoznawczego postu ,w którym dowiecie się o czym będzie nowa seria. Jest ona na czas trwania wakacji czyli na dwa miesiące. Sama jeszcze nie wiem do końca czy będzie ona przez całe wakacje czy tylko pierwszy miesiąc ale chciałabym ją poprowadzić jak najdłużej. Oczywiście będą też zwykłe posty nie związane z tą serią. Co do nazwy to nie mogłam się zdecydować jaką dać. Ale ostatecznie dałam taką. Myślałam też nad ''Książkowe Wakacje'' , ''Waka-książka'' albo Wakacje z BooksLove''. Mimo wszystko zostałam przy tej. Ale nazwa nie jest taka istotna co sama seria.

O CZYM BĘDZIE?

Tak naprawdę nie ma ustalonego tematu o czym będzie. Na ten czas mam już kilka postów przygotowanych do niej ale sądzę, że jeszcze coś wymyśle w trakcie trwania jej. Nie musi się też to tak całkowicie tyczyć książek. Może to być o ekranizacjach, filmach albo piosenkach czy innych rzeczach związanych z wakacjami.

OD KIEDY DO KIEDY BĘDZIE? CZAS TRWANIA?

Jak już pisałam seria jest na okres wakacyjny. Jest to seria sezonowa więc, po skończeniu wakacji ona zniknie. Czy będzie przez całe wakacje? Postaram się aby tak było. Tylko ,żeby tak było musze mieć o czym pisać także co do tematyki postów może być różnie. Tzn. chodzi mi o to ,że mogą się powtarzać. Np. może być kilka TAGów ale różnych. Jednak będę robić wszystko aby jak najbardziej to wymieszać.

TEMATYKA POSTÓW?

Najlepiej by było aby jak bardziej była związana z dwoma tematami - wakacje i książki. Ale jeśli zdarzy mi się napisać np. o piosenkach czy ekranizacjach to nic. To tez może być ale będę się starała unikać tego aby jak najbardziej trzymać tych dwóch tematów.


To chyba najważniejsze informacje jakie powinniście wiedzieć o serii '' Wakacje z książka''. Tak wiem to taka typowa nazwa ale w sumie może być. Pasuje do tego o czym jest. Mam nadzieje, że będziecie się miło bawić podczas czytania tego wszystkiego. I umili wam to czas wakacyjny w jakiś sposób. Bayo oraz słonecznych wakacji. ;*

Share:

0 komentarze