WRAP UP I MAJ 2016

Hejo ho. :)

Dzisiaj podsumowanie miesiąca czyli tego co udało mi się przeczytać w miesiącu maju. Jak zawsze nie ma tego dużo. A nawet tyle co zawsze. Ale dobre i to. Jestem zadowolona z wyboru książek jakie chciałam i jakie przeczytałam. Tzn. nie udało mi się z jedną ale to niedługo nadrobię. Teraz już przejdźmy do tematu ,zatem - zapraszam :) .

Maj zaczęłam z nowa przygodą jaka przygotował Rick Riordan oraz światem herosów w serii '' Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy ''. Była to cudowna podróż ale na szczęście się jeszcze nie skończyła bo mam przed sobą dalej 4 tomy. Przeczytałam ją dosyć szybko - jak na mnie - i była fantastyczna. Bawiłam się przy niej super. Świat jaki stworzył jest rewelacyjny i zamierzam przeczytać więcej jego książek jak tylko skończę tą serie. Teraz jestem w trakcie czytania drugiego tomu i zapowiada się naprawdę coś ekstra. Długo czekałam na okazje aby przeczytać Percy'ego ale było warto. Nigdy nie miałam styczności w książce z mitologią ale ta tutaj jest w bardzo ciekawy sposób przedstawiona co tylko bardziej zachęca do czytania.


A po tym jak skończyłam Percy'ego zabrałam się za Niezgodną od Veronica Roth. Byłam nieco sceptycznie do niej nastawiona mimo iż Więzień Labiryntu jest do niej porównywalny. Pierwsze 100 stron nie szło mi najlepiej i często bywało tak, że chciałam ją odłożyć i już do nie wracać. Lecz później postanowiłam ją jednak przeczytać do końca ,ponieważ akcja zaczęłam się coraz bardziej rozkręcać co było na plus. Momenty między Tris a Cztery były i fajnie i denerwujące. Bo na początku on ją traktuje z góry - co jest zrozumiałe, jest jej i innych instruktorem - a potem się w niej zakochuje. Końcówki się całkowicie nie spodziewałam. Ogólnie po tym jak ją skończyłam to całkowicie zmieniłam o niej zdanie. Nawet postanowiłam przeczytać drugi tom bo jestem mega ciekawa jak potoczyły się ich losy dalej. I tak zakończyłam miesiąc maj.

W tym podsumowaniu to na tyle. Nie przeczytałam już żadnej książki więcej ale zabrałam się za nowa do wrap up czerwcowego. Ale spokojnie. Nie musicie czekać cały miesiąc, żeby się o tym dowiedzieć. Bo to się stanie już jutro w TBR. Bayo ;*

Share:

0 komentarze