Hejjo wam

Ja chciałam tylko napisac ze relacja z III,IV i V dnia bedzie jutro ale tez zmieni sie tam sporo.Nie bede juz opisywac tak dokładnie jak I i II dzien bo widze ze mało was to interesuje.Bede pisac tylko co robilismy,gdzie,jak było i beda inne tez info oraz zdj ale nie bede opisywała całego dnia bo i dla mnie jest to meczoce odrobine.Moze dla was to nic ale nie dosac ze musze pamietac cały dzien to jeszcze jest tyle pisania a ja juz ledwo zyje.Nie badzcie na mnie zli o to bo jesli tylko bedziecie chcieli to ja oczywiscie napisze cały dzien dokladnie,ale jak wy nic nie kom to ... nie wiem czy warto.Na dzisiaj to tyle.Czekajcie na jutrzejszy post.Aha i macie link do mojego fan page na fb jest warto zajrzec choc nic tam jeszcze nie ma.Ale jesli mozecie to kliknijcie Lubie to.Nie wymuszam ale pisze tylko.Fan page na fb o blogu itp.

Dobranoc kochani :) Kocham was i nie zapomnijcie o jutrzejszym poscie.

Share:

0 komentarze