Odpowiedzi na wasze pytania z facebooka.

Oki wy moi czytelnicy mozecie nie wiedziec tego ale na fb byl post mój gdzie napisalam ze mozecie mi zadawac pytania a ja na nie odpowiem na blogu czyli tu.Mogłam tez na graficznym ale jakos wole tu.Nie szukajcie tego posta na stronkach o mnie bo tam ich nie ma.Nie przejmujcie sie tym ze to nie wasze pytania bo bedziecie jeszcze kiedys mieli taka szanse.I przy okazji mozecie mnie blizej poznac.Moze juz przejde do pytan.

Pytanie 1:
-Gdzie mieszkasz?

Odpowiedz:
-Mieszkam w Sławkowie(wiem ze mozecie nie wiedziec gdzie to jest dlatego wam to wyjasnie) koło Olkusza ale bardziej Dabrowy Gornieczej bo ona jest w tym samym woj. a Olkusz nie.To woj. to Slask.Mam nadzieje ze teraz wiecie gdzie mieszkam.Jesli nie to pytajcie o wiecej info w komie.

Pytanie 2:
-Ile masz lat?

Odpowiedz:
-Mam 15 lat.

Pytanie 3:
-Masz chłopaka?

Odpowiedz:
-Nie,nie mam ale kto by nie chciał.Hheheehhe.

Pytanie 4:
-Jak nazywa sie twoja BFF:

Odpowiedz:
-Moje BFF nazywa sie Kinga Wontorczyk,ktora pozdrawiam pisemnie.

Pytanie 5:
-Z jakiej sieci masz telefon?

Odpwiedz:
-Z T-Mobile(dawniej Tak-Tak)

Pytanie 6:
-Jakiej marki masz telefon?

Odpowiedz:
-Sony Ericsson

Pytanie 7:
-Jaki jest twój numer telefonu?

Odpowiedz:
-Mój numer telefonu to:788-126-433.Jesli chcecie to mozecie mnie dodac ale musicie w kom napisac swój numer telefonu albo na Martus-Graphics Colorful w wiadomosci prywatnej zebym wiedziała kto jest kim.

Pytanie 8:
-Ile masz zwierzat?

Odpowiedz:
-Mam dwoje zwierzat.

Pytanie 9:
-Jakie masz zwierzeta?

Odpowiedz:
-Mam dwoje psów a dokładniej psa i suczke.I zdj sa w drugim poscie.

Pytanie 10:
-Grasz w MovieStarPlanet?

Odpowiedz:
-Nie,nie gram.

Pytanie 11:
-Grasz Transformice?

Odpowiedz:
-Nie,nie gram i nie wiem co to.

Pytanie 12:
-Grasz w Minecrafta?

Odpowiedz:
-Nie,nie gram.

Pytanie 13:
-Jaka jest twoja ulubiona gra?

Odpowiedz:
-Nie mam swojej ulubionej gry jako teraz ale wczesniej moja ulubiona gra była http://www.thesettlersonline.pl/pl ale teraz nie moge w to grac.

Pytanie 14:
-Jakie jest twoje ulubione danie?

Odpowiedz:
-Hmmm,nie wiem nigdy sie nad tym nie zastanawiałam i nie moge okreslik które jest moim ulubionym.Nie wiem jak odpowiedziec na to pytanie.

Pytanie 15:
-Jaki jest twój ulubiony sport?

Odpowiedz:
-Jesli juz miałabym wybrac jakis sport jako moj ulubiony to stawiam na siatkowke.Tak ten lubie najbardziej.

Pytanie 16:
-Jakie masz HOBBY?

Odpowiedz:
-Ooo zeby ino jedno.Oki zacznijmy od tego ze nie mam jednego.
a)Rysowanie.Moze kiedys dodam tu moich kilka rysunków.
b)Tanczenie.
c)Spiewanie.Ojjj duzo sie tu o mnie dowiecie.
d)Grafika komputerowa szczegolnie tła itp.
e)Nagrywanie filmików jakich kolwiek
f)Czytanie ksiazek.Jest mozna powiedziec ''molem ksiazkowym od 2 lat bo przeczytałam juz ponad 50w tym czasie'' albo ''maniakiem czytanie ksiazek''.Nie wazne jak mnie nazwiecie i tak to kocham.
g)I moje ostatnie hobby które uwielbiam to-Robienie zdj.

Kocham to jak pozostałe hobby ale to ostatnie w sobie jakos tak bardziej bo mam ostatnio powód do tego aby je robic.Juz sa o tym posty.Wczesniej.

Pytanie 17:
-Co lubisz robic w wolnym czasie?

Odpowiedz:
-Ja juz macie jakgby w pytaniu 16 ale odpowiem.Kiedy nie jestem na kompie to ide na dwór jak jest ładna pogoda a jak nie to czasem porysuje albo potancze albo poczytam ale to czesciej robie juz jak jestem w lozku.No i robie tez pozostałe rzeczy z moich hobby bo chyba po to sie je ma zeby zajmowac nimi pusty czas.Hhehhehe.

Pytanie 18:
-Na ilu stronkch adminujesz?

Odpowiedz:
-Ja teraz adminuje na dwóch ale wczesniej byłam na 5.Mam tez 4 swoje stronki wiec w sumie jest tego troche.I jeszcze dwa blogi i kanał na yt a na zycie prawdziwe czasu brak.Tak to juz nie raz jest.Ale teraz i tak mam lepiej niz wczesniej.

Pytanie 19:
-Która z adminek na tej stronce Jaram się Lodo, jak Leon Violettą jest najfajniejsza?

Odpowiedz:
-Moim zdaniem to Graphics Leonessca.

Ok to wszystkie pytania jak na dzisiaj.Moze jutro albo kiedys beda one jeszcze.Nie wiem zobaczy sie.Ja miałam tyle pisana a wy teraz macie tyle czytania no nic.Jak nie post o dniu to taki ale podobał mi sie ona bardzo.Ok Dobranoc wam.Jest juz 22:20.Pa. :* :)



                  JEDEN KOMENTARZ= 1 USMIECH NA MOJEJ TWARZY
           JEDEN USMIECH NA MOJEJ TWARZY=CZESCIEJ PISANE POSTY




Share:

0 komentarze