#Haul lato-zima 2014

No witam
Dzisiaj pojawia sie dwa posty.Taka mam nadzieje.Jesli nie dzisiaj to jutro ale wole dzis.No roznie to jest.Sie zobaczy.Wiem ze HAUL na koniec roku to dziwne ale jak widac po tytule postu jest on z bardzo długiego czasu.Co moge jeszcze o nim powidziec?Chyba nic.Dobra nie przedłuzajac zaczynamy.Nie wiem z jakiego czasu sa dane ubrania wiec nie bede tego pisac.Napisze przy kazdym to co wiem i juz.Bedzie tu duzo ubran czarnych,szarych i w takich odcieniach bo kocham takie.Kolory tez sie zdarzy.


1.Jest to bluzka,nawet moze nie z takim wycieciem z tyłu.





Firma:Billabong
Made in India 
FRANCE

2.Jest to sukienka z takim duzym napisem YES co widac na zdjeciu.Kupowałam ja nie dawno.



Firma:ZENTE

3.Jest to taka bluzka ale sama tez dokładnie nie wiem.Zobaczcie sami.



Firma:Tiao Iaoyu

4.To jest taka krótka bluzka.Zapomiałam jak sie nazywa.


Firma:EPISODE

5.Top na lato.Kolor jasny rozowy.Troche dłuzsza od zwykłych topów.


Firma:DENIMco

6.Moja ulubiona bluzka.Jej tył jest dłuzszy od przodu co kocham.


Firma:F&F
PERFECT VEST


7.Jest to zołta bluzka z moim ulubionym napisem.KOCHAM.Kto sie z nim zgadza?


Firma:ZENTE


8.Teraz juz bede tylko czarne i szare oprócz jednego.Jest to kolejna bluzka na lato z psem.Rasy nie pamietam.Pasuje do wszystkiego.


MADE IN ITALY

9.Bluzka na zimne jak i inna pore roku.Jest na niej napis i taka dziewczyna.Wszystko widac na zdjeciu.



Firma:H&B
WITH LOVE
M.D. TURKEY

10.Tylko z tego jestem niezadowolna.Poniewaz to nie pasuje na mnie ani nic.Nic wiecej nie pisze o tym.


Firma:Rose

11.Moja ulubiona koszulka z która zrobie lookbook.Kiedy?Zobaczycie.Jest ona przeswitujaca i czarna za co ja kocham.

Firma:Brak

12.Na sam koniec daje koszule.Przepraszam ze jest taka jak jest ale nie miałam kiedy jej wyprasowac.


Firma:H&M


13.Kolejna koszula.Tym razem w krate.Uwielbiam ja.Moja ulubiona.


Firma:DIVIDED
H&M
Made in India

14.Ostatnia rzecz na dzisiaj w Haulu to tunika.Wiecej pisac nie bede sami zobaczcie.


Firma:SoulCal


Wiem ze nikt nie bedzie widzial tego HAULu oprocz mnie bo nikt tu nie zaglada ale co mi tam.Wiem tez ze czas kupna był od lata do zimy i ze nie ma tego az tak duzo ale jak napisałan na poczatku ja nie wiem dokładnie kiedy było to kupowane.Podobał sie post?Zapraszam czasciej.Pa





Share:

0 komentarze