''Forse un giorno mi conoscono''



hEIII
Co tam u was dobrego slycac?Macie jakies nowosci?Ja jem sobie nalesniki pycha i pisze dla was posta.Co za połaczenie?Hhehehe ja to mam pomysły.U mnie to co zawsze czyli zimno i nudy ale sniegu brak.Wielki smutek mam.Juz połowa grudnia sie zbliza a tu co?Pusto.U was jest snieg?Macie dobrze.Tez chce.Przygoncie go do mnie.Tak dziwnie bez niego.Dobra mam pisac posta o sniegu?Nie zdaje mi sie.Chyba ze chcecie.Skup sie na pisaniu posta a nie pstrykaj wszedzie Sysia.Taaa cala ja.Cos sie komp psuje.Ojj nie dobrze.Ahhh nic mi sie nie chce ale posta napisze.Dla was to wszystko ale nie tylko.

Teraz tak konkretniej to jutro szkola.Wow co za nowosc.Nie no sory zarcik.Nie moge sie skupic.Kocham ta piosenke i juz.Dam rade.Czy juz pisalam ze u mnie to samo co zawsze?Chwila .... a tak pisalam.Co mi jest?Nie wieem.A wlasnie ze wiem tylko wam nie powiem.Powiedziec?A powiem a raczej napisze mniejsza z tym.Nie dawno zaczelam pisac ksiazke i zaniedbuje ja jak bloga ale ja juz taka jestem i tyle.Nie podoba ci sie cos?Spadaj.I chyba sie zakochalam.Ja to mam caly czas.Juz od ok.5 lat.Zakochuje sie i mi przechodzi.Przeciez jestem brzydka wiec to jest zrozumiale.O czym w ogole mial byc ten post?Hmmm ... a zebym to ja wiedziala.Nie mam bladego pojecia.Moze mi podpowiecie?Okkk na dzisiaj chyba wystarczy.Lapcie moje brzydkie zdjecia.Albo lepiej nie.Dobra macie.Ostatni raz.Daje rozne bo tak chce.    

   




        

Share:

0 komentarze