''Santa ..... proprio sulla scia della finestra di attesa''

Hej


Juz za kilka godzin zasiadziemy do stołu aby zjesc kolacje Wigilijna ale wczesniej chciałabym wam napisac co u mnie i w ogolne.Ja mam kolejne słoneczne swieta ale na dworze wieje.A co tam?Wazne ze jest słonce.Ahhhh ale i tak tesknie na sniegiem.Co to za swieta bez niego?Dla mnie to nie swieta.Dziwnie tak jest.No co na to nic nie poradze.Przygotowania trwaja.Ja czekam na zupe grzybowa.Mmmm moja ulubiona.A wasza?Jakie jest wasze ulubione danie na swieta Bozego Narodzenia?Chociaz bardziej wygladaja na Wielkanoc ale coz tak nie raz jest.Zyczenia znajdziecie na mojej stronie.Wczesniej nic o nich nie pisałam wiec teraz sie zapytam.Na jakie prezenty czekacie?Czego sie spodziewacie?Mozecie potem napisac albo dac zdjecie albo jutro co dostaliscie.Jesli bedziecie chcieli.Hmmm nie wiem co pisac juz.Teraz moze wam pokaze kilka zdjec a potem sie zobaczy.




Kilka swiatecznych z neta gifów




TAKIE PIEKNE

Kiedy tak do was pisałam i pisze słucham sobie 

             Brenda Lee - Rockin' Around the Christmas Tree


oraz 

                         Train - Shake up Christmas


kazdemu znana albo i nie piosenka

                            Wham - Last Christmas


ta tak samo

            Shakin Stevens - Merry Christmas Everyone



no i moja ulubiona 

                              All I Want For Christmas Is You

kocham ta wersje (tak jestem Beliber)



Kto czeka na takiego Mikołaja?


Ja chce takiego misia.Dostane?Byłam grzeczna.Kto potwierdzi?



No to chyba na dzisiaj na tyle.Jutro jak dam rade napisze wam tez cos.Chcecie?A teraz 



MERRY CHRISTMAS <3 FELIZ NAVIDAD <3 BUON NATALE <3 


WESOŁYCH SWIAT KOCHANI WAM ZYCZE 





                        









Share:

0 komentarze