WIELKA KSIAZKOWA KONFRONTACJA

Hejo hej :).

Dzisiaj przygotowałam dla was - i dla mnie też :) - małe ''wielkie'' podsumowanie tego co udało mi się przez rok - 24 kwietnia była ''rocznica'' - przeczytać z mojej listy 100 książek, które chce przeczytać. Ile się udało? Czego jeszcze nie czytałam? A może czegoś już nie chce czytać. Tego się dowiem razem z wami. Jeśli czegoś nie chce czytać będę dawać zamienniki. Czyli nowe książki ,które chce przeczytać. Lista się zmieni dzięki - albo przez to - ale po co mam mieć coś czego już nie chce. Nie jest to obowiązkowe ale tak postanowiłam. Bo chce tylko sprawdzić co przeczytałam. A jak coś odejmę to już nie będzie 100 książek tylko mniej. A w końcu ta lista ma 100 pozycji. :) Także zaczynajmy już. Aha i tutaj nie będę dawać zdjęć okładek. Zapraszam .

Mój post sprzed roku : 100 książek, które chce przeczytać
Post powstaje dzięki filmiku Mai z kanału Maja K. dawniej to warto czytać.
Link do kanału : Maja K.


1.Dary Anioła - Cassandra Clare        Przeczytane tylko dwa pierwsze tomy.


2.Diabelskie Maszyny - Cassandra Clare   Jeszcze nie zaczęłam żadnego tomu.



3.Engelsfors - Mats Strandberg, Sara Bergmark E.    To dalej przede mną.


4.Dotyk Julii - Tahereh Mafi        Bardzo chcę przeczytać ,lecz musi poczekać jeszcze.


5.Szeptem - Becca Fitzpatrick           Niby chcę to przeczytać ale tak długo już na to czekam ,że ode chciało mi się to czytać.


6.Hopeless , Losing Hope - Colleen Hoover   Czytałam książek tej autorki ale inną.


7.Wieżien Labiryntu - James Dashner     Został mi już ostatni tom. Nie licząc dodatków.


8.Jeśli ,zostanę - Gayle Forman      Pierwszą cześć czytałam ,ale wątpię abym się zabrała za drugą.


9.Ksiażki Johna Greena        Czytałam od niego tylko Szukając Alaski


10.Kroniki Obdarzonych - Kami Garcia, Margaret Stohl         Za to się jeszcze musze zabrać.


11.Wybrani - C.J. Daugherty         Nie czytałam i nie wiem czy będę czytać. Może kiedyś ,nie teraz.   


12.Opowieść Penryn o końcu świata - Susan Ee       Za mną dopiero pierwszy tom.


13.Dziewieć żyć Chloe King - Liz Braswell    Też nie jestem do końca pewna czy chce to czytać.


14.Upadli - Lauren Kate   Tego raczej nie zamierzam zaczynać czytać.


15.Lux - Jennifer L. Armentrout     Na pewno kiedyś to przeczytam. Pytanie tylko :kiedy?


16.Ostatnia spowiedź - Nina Reichter    Chce to z jeden strony przeczytać a z drugiej jakoś nie.


17.Saga o braciach Benedictach - Joss Stirling    Czas pokaże czy to przeczytam czy nie.


18.Pani Peregrine - Riggs Ransom     Nie czytałam jeszcze ale raczej chcę.


19.Niezgodna - Veronica Roth    Już w tym miesiącu zabieram się za pierwszy tom.


20.Przez burzę ognia - Veronica Rossi     To chcę przeczytać ale nie mam kiedy.


21.Wirusy - Kathy Reichs, Brendan Reichs     W sumie to zapomniałam o tym. Także nic nie wiadomo.


22.Delirium - Lauren Oliver    O tym najchętniej bym zapomniała raz na zawsze. Zaczęłam czytać i nawet nie dokończyłam pierwszego tomu. Taka prawda.


23.Czerwień rubinu - Gier Kerstin              Nie czytałam ale będę. Kiedyś.


24.Szklany tron - Sarah J. Maas          Przeczytam tylko nie wiem kiedy.


25.Cinder - Marissa Meyer    Od razu mówię , tego już nie chcę czytać.


26.Selekcja - Kiera Cass        W poprzednim miesiącu czytałam pierwszy tom.


27.Ty, ja i fejs - Asher Jay, Carolyn Mackler      Tak samo jak z Cinder. Nie chce i nie będę czytać.


28.Najpiękniejszy dar - McDaniel Lurlene   Teraz to się wg zastanawiam czemu ja to tam dałam. No ale nic. To już mam przeczytane.


29.Częściowcy - Dan Wells     To odpada. I tyle.


30.Żelazny kodeks 1 Żelazny cierń - Kaitlin Kittredge     Zdecydowanie nie będę tego czytać.


31.Cyrk nocy - Erin Morgenstern             O rany. Ja to musze szybko nadrobić.


32.Władczyni snów- Nina Blazon           Mogę tylko jedno stwierdzić co do tego : nie chce już tego.


33.Santa Olivia - Carey Jacqueline               Na ten czas nie wiem czy będę to czytać ale kto wie.


34.Hades - Alexandra Adornetto                Nie czytałam ale nadal chcę.


35.Wyklęci tom 1 Wiedźma - Debbie Viquie, Nancy Holder       Yyyy ... chyba to sobie odpuszczę.


36.Mroczny anioł - Eden Maguire            Przyjdzie i czas na tą książek. Tylko nie teraz.


37.Czerwona królowa - Victoria Aveyard          Wtedy chciałam przeczytać jeden tom ale teraz wyszedł też drugi także i jego tu dodam.



38.Szmaragdowy atlas. Księgi początku - John Stephens    Być może to kiedyś przeczytam.


39.Stephen King. Sprzedawca strachu - Robert Ziębiński     I tak i nie. Nie wiem ale chyba nie chcę jej.


40.Trzy metry nad niebem - Moccia Federico         Jeśli uda mi się ją mieć czy to pdf. czy fizycznie to raczej ją przeczytam.


41.Kwiat Mroku Zatraceni - Nora Melling       Nie jest to pewne ale kiedyś może to przeczytam.


42.Tam gdzie spadają anioły - Dorota Terakowska     Jeszcze to przede mną.


43.Epic - Conor Kostick     Zdecydowane : NIE tej książce mówię.


44.Niebezpieczne Istoty - Garcia Kami , Margaret Stohl     Skoro chce przeczytać Piękne Istoty ,to nową serie też przeczytam.


45.Lovie,Rosie - Cecelia Ahern      Nadal na mnie czeka ale niestety nie mam kiedy tego przeczytać.


46.Ostatnia szansa - Young Samantha        Nic nie jest przesądzone i być może to przeczytam.


47.Przewodnik Nocnego Łowcy           Nie no już nie miałam co tu brać. Ale ok. To już za mną.


48.MISSja SURVIVAL - Libba Bray           Kolejna książka o ,której najchętniej bym zapomniała.


49.Wodospad - Kate Lauren          Ups dopiero teraz się skapłam ,że to drugi tom od książki niżej. Mimo wszystko nie czytałam.


50.Łza - Kate Lauren    Tak wiem pomyliłam się ale niech już zostanie jak jest.


51.Black Ice - Becca Fitzpatrick            Jak to tylko dorwę to przeczytam najszybciej jak umiem.


52.Demony - Lisa Desrochers             Jeszcze nie czytałam ale możliwe ,że kiedyś to zrobię.


53.Kroniki Białego Królika - Gena Showalter         Oj tak. Przeczytam to. :) :D


54.Złodziejska magia - Trudi Canavan        Cóż tego nie czytałam jeszcze.


55.Pozostawieni - Tom Perrotta           Trzeba to będzie nadrobić. Tak mi się wydaję bo chcę to.


56.Joyland - Stephen King     Od Kinga nie czytałam jeszcze nic. A wiem ,że on pisze horrory i tego rodzaju książki ,także nie wiem czy się za to zabiorę.


57.Czas zmierzchu - Glukhovsky Dimitry         Oj no tego też jeszcze nie czytałam


58.Metro 2033 i Metro 2034 - Glukhovsky Dimitry       Nie, chyba nie. To odpada. Chyba.


59.Oko na niebie - Philip K.Dick      Nie pamiętam o czym to ale może kiedyś przeczytam.


60.Bądz swoją siła przez 365 dni roku - Demi Lovato       Mam nadzieję, że niedługo to przeczytam. Tzn. nie. Mam nadzieję, że niedługo zacznę to czytać. Co tam ,że już jest Maj.


61.Wybrani.Niezbędnik Nocnej Szkoły - C j Daugherty  Kolejna książka, która nie wiem czemu tu jest.


62.Mroczny zakątek - Flynn Gillian        Nie mój klimat ale kto wie. Trzeba próbować wszystkiego.


63.Obca pamięć - Dan Krokos.           Przeczytam to. Kiedyś na pewno.


64.Wszechświaty - Patrignani Leonardo         Nawet ostatnio chciałam to przeczytać ,ale niestety się nie udało.


65.Troje - Sarah Lotz           Jeśli tylko uda mi się zdobyć egzemplarz tego, to przeczytam to.


66.Szklany tron - Sarah J.Maas          Aaaa, gdzie ja miałam głowie jak pisałam tą listę? Przeczytam.


67.Baśniarz - Antonia Michealis            Wiem, że kiedyś chciałam się za to zabrać. Ale nic z tego nie wyszło.


68.Anna we krwi - Blake Kendale               To też musze nadrobić.


69.Rywalki.Dziennik Kreatywny - Kiera Cass    To powinna być ostatnia taką książka w tej liście.


70.Nieludzie - Kat Falls             Co do tego ,to na pewno to przeczytam.


71.Pan Żywiołów - Laura Łabno           Nigdy nic nie wiadomo. Na ten czas wiem, że tego nie chcę.


72.Maybe Someday - Colleen Hoover       Jedyna książki od Colleen jaką do tej pory przeczytałam.


73.Gra w kłamstwa - Sara Shepard             Kiedyś może tak. Teraz wątpię w to. 


74.Tajemnice Zwyczajnej Farmy - Tad Williams         Skoro rok temu chciałam to przeczytać to teraz też powinnam chcieć.


75.Caine Czarny Nóź - Matthew Stover Woodring      Sądzę, że może to przeczytam ale różnie bywa.


76.Wrózbiarze - Bray Libba         Kiedyś gdzieś tam, coś o tym słyszałam i po tym postanowiłam ,że już nie chcę tego czytać.


77.Miniaturzystka - Jessie Burton         Nawet ostatnio mogłam ,to przeczytać ale zrezygnowałam z tego.

 
78.Kroniki Bane'a - Sarah Res-Brehnah         Nie no książkę o Magnusie to ja musze przeczytać.


79.Książki Neil Gaiman         Do tej pory żadnej. Ale nadal chcę.


80.Wyścig Śmierci - Maggie Stiefvater         Tak i to tez musze nadrobić.


81.Złodzieje snów - Maggie Stiefvater       To też by się przydało przeczytać.

82.Girl Online - Zoe Sugg             Przeczytane i teraz nie mogę się doczekać aby się zabrać za tom 2.


83.Królowa tearlingu - Erika Johansen       Do tego też wyszła ostatnio druga cześć, więc ją dodam. Obie są przede mną.


84.Mara Dyer.- Michelle Hodkin          Wiele o tym słyszałam i nie każdy to polecał. Także ja na razie się wstrzymam z czytaniem tego.


85.Mechaniczne pająki - Gorina Bomann        Pająki i ja? Nie to złe połączenie. Ale jeśli książka jest warta przeczytania mimo to, wtedy zrobię to.


86.Monument 14.- Emma Laybourne          Yyyy .. to tak samo przeczytam ale kiedyś.


87.Przegląd końca świata - Mira Grant             O jak ja to chcę przeczytać.


88.Miasto z lodu - Małgorzata Warda           Nie czytam nic polskiego ale może czas to zmienić.


89.Złodziejka książek - Markus Zusak         Zabiorę się za to. Ale jak się okaże ,że nie było warto ..


90.Piąta Fala - Rick Yancey         Zabrałam się za to w wersji pdf. i skończyć nie mogę.


91.Czarne serce - Elisa Puricelli Guerra           Warto przeczytać. Bo w najgorszym przypadku może się okazać stratą czasu a w najlepszym cudowną przygodą.


92.Neva - Sara Orant          Kiedy sobie przypomnę o czym to jest, to może wtedy to przeczytam.


93.Dystrykt 121 - Maria Wicik        Oczywiście, że chcę i ,że to przeczytam.


94.Zombie Survival - Max Brooks        Tak przeczytam to. Tylko nie teraz. I nie jutro. Kiedyś.


95.World War Z - Max Brooks            Przeczytam ale nie wiem kiedy.


96.Zamek z piasku - Małgorzata Witkiewicz          Czytać trzeba wszystko. Nie tylko fantasy. A to może być fajną odskocznią.


97.Zatopione miasto - Bacigalupi Paolo        Jeszcze sobie na mnie to poczeka.


98.Gorączka 1 - Dee Shulman            Może tak, a może nie. Nie jestem pewna.


99.Kroniki Ciemności. Łowca Demonów - Agnieszka Michalska         Nie i nie wiem czy nadal chcę.


100.Wilcza Księżniczka - Cathryn Constable   Czytałam i musze ją sobie kiedyś odświeżyć bo była cudowna.


Rany o ilu książkach ja sobie przypomniałam pisząc to podsumowanie. I o takich co nadal chcę czytać oraz tych ,które już zdecydowanie nie będę.

Moja lista przedstawia się tak:
Przeczytane: 11 książek
Nie przeczytane: 65 książek
Nie chcę już czytać: 31 książek


No cóż lista nie przedstawia się może zbyt dobrze ale zawsze mogło być gorzej. I napisanie jej ''ponownie'' nie było proste. Nie powiem trochę mi to czasu zajęło ,zanim ja napisałam. Jeśli wy tez rok temu pisaliście ''100 książek, które chce przeczytać'' zachęcam do zrobienia tego. A dzisiaj to na tyle. Bayo '*


Share:

0 komentarze