FILMING BOOKS BOOK TAG ORYGINAL

Hej hejo.

Dzisiejszy TAG będzie się opierał na ekranizacjach książek, ich adaptacji i filmowym świecie książek. Wczoraj kiedy miałam już iść spać wpadłam na pomysł aby zrobić taki TAG gdyż jest też połączony z książkami w jakiś sposób. Będą tu tylko te ekranizacje ,które widziałam. Jest szybki gdyż ma tylko 10 pytań. Każdy kto ogląda filmy na podstawie książek jest nominowany do zrobienia tego TAGu. :) Zapraszam.


1.Najlepsza ekranizacja książki.

Mam na myśli taką ,którą najbardziej odwzorowuje to co było w książce. I dla mnie taką był Więzień Labiryntu. To nie jest dlatego, że WL kocham ale dlatego, że z wszystkich które widziałam ta książka była najlepiej odwzorowana w filmie. A jeśli ktoś chce bardziej znać moje zdanie na temat filmu to robiłam jego recenzje : RECENZJA FILMU WL

2.Najgorsza ekranizacja książki.

Film widziałam ale książkę dopiero czytam tego po nim więc, nie mogę w 100% potwierdzić tego czy to prawda czy też nie. Ale z tego co czytałam to wszyscy twierdzą ,że najgorszą ekranizacja był Percy Jackson - którego teraz czytam. Wcześniej było ,ze to Miasto Kości jest najgorszą ale widzę ,że teraz przerzucili się na Percy'ego. Ja widziałam jeden i drugi film i były spoko ale dla kogoś kto czytał książkę, może już tak nie być.

3.Ekranizacja książki na ,którą czekasz?

Jest jedna taka książka. Co prawda jej premiera jest przesunięta - miała być 17 lutego 2017 r. -  ale to nic. Chodzi mi o 3 cześć Więźnia Labiryntu - tak znowu on :D - a dokładniej o Lek na Śmierć. Jeśli ktoś wie lub nie data premiery jest przełożona ,ze względu na wypadek Dylana na planie. Także no ... Dylan wracaj do zdrowia. :)

4.Ekranizacja książki, która powinna powstać.

Jak wiecie - lub raczej nie wiecie ,bo miała być recenzja a nie ma ale będzie - moją ostatnią nową miłością stało się Angelfall od Susan Ee. No niby na książce pisze, że ma być i wg ale jakoś od 2013 r. jej nie ma ,także nie specjalnie im się spieszy z nią. Albo ja coś złe szukam. W związku z czym apeluje do Sama Raimi i Joe Drake aby ruszyli coś dalej z tym filmem. :)

5.Ekranizacja książki polecana przez każdego.

Przyznam się ,że ja nie widziałam ani jednego filmu z tej serii - tak zgadza się - ale kiedy tylko będę mogła to ,to nadrobię ale wcześniej wolałabym się zabrać za książki. Bo chyba oprócz mnie każdy booktuber i bookbloger widział film i czytał książkę .A mowa tu o Harrym Potterze. Ogólnie o całej trylogii. Można by tu tez dać Igrzyska Śmierci ale bardziej mi pasował HP.

6.Czy gdybyś nie mogła czytać książek ale oglądać ich ekranizacje tak, robiłabyś to?

W sumie to tak. Robiłabym to ,ponieważ mogłabym wtedy traktować te ekranizacje jak każdy jeden inny film. Bo kiedy czytam książkę a potem oglądam film to jakieś już tam zdanie mam o tym świecie i swoją własną wizje. Tzn. jeśli można by było tego uniknąć to oczywiście skorzystałabym z tego ,ponieważ jeśli wiem ,że jakiś film to ekranizacja to jednak chce przeczytać książkę. Po albo przed filmem.

7.Ekranizacje jakiej książki ,chciałabyś zobaczyć ale to się nie stanie.

Znaczy się nie chodzi dosłownie, ze ich nie będzie. Oczywiście, mogą być. Kiedyś w przyszłości. Za poł roku albo dalej ale jeszcze nikt o tym może nie wiedzieć. Może się okazać , ze choćby jutro dowiemy się ,że powstanie ekranizacja jakieś książki. Ja sama chciałabym zobaczyć Girl Online, Przypadki Callie i Kayden - tak czytałam je ale niestety nic o nich nie ma na blogu :( - albo Ród. Inne książki ,też chętnie bym zobaczyła na dużym ekranie ale wymieniałam te ,które czytałam w ostatnim czasie. Bo gdybym miała wymienić wszystkie to za dużo ich jest. :)

8.W jakiej formie ekranizacje książki wolisz oglądać : film czy serial.

Jeśli chodzi o ekranizacje to zdecydowanie bardziej wole film bo w serialu za dużo dodatkowych wątków musieliby dodać - jak np. w Shadowhunters. Lubię seriale ale bardziej te nie powiązane z książką.

9.Ekranizacje ,której książki chciałabyś zobaczyć w najbliższym czasie.

Ostatnimi czasy swoją premiere miała Piąta Fala i to nią chciałabym zobaczyć. Ale wcześniej czeka mnie książka. Teraz pozostało jeszcze czekać na drugą cześć. :)

10.Ekranizacje ,której książki polecasz każdemu.

Mimo iż książka nie podobała mi się tak jak tego oczekiwałam po filmie to ekranizacja była nawet niczego sobie. Każdemu to polecam Jeśli zostanę. Ale zrozumiem jeśli ktoś nie będzie chciał tego oglądać.


Za mną dopiero 5 ekranizacji książek, więc jeszcze mam co oglądać i nadrabiać. Jeśli chcecie to możecie mi polecić jakaś ekranizacje ale pamiętajcie ,że wcześniej musze przeczytać książkę. W tym miesiącu jeszcze czytam Niezgodna ,także ją też będę oglądać potem. W sumie to dużo ekranizacje do obejrzenia mnie czeka w Maju. Ale to nie teraz bo teraz się z wami żegnam. Do następnego. Bayo ;*.

Share:

0 komentarze