NOWOSCI KSIAZKOWE MAJ I 2016

Hej Hejo.

Wreszcie przyszła ta chwila kiedy mam nowe książki. Majowy stosik czas zacząć. Ten stosik jest najlepszy bo po raz pierwszy mam całkowicie te książki ,które chciałam a nie jakieś przypadkowe o których nic nie słyszałam, dlatego iż teraz nie mogę się doczekać aż się za nie zabiorę. Tylko jedna jest nowa , pojedyncza a reszta to kontynuacja serii. Ojjj .. przechodzę już do nich bo mega jestem z moich zdobycz zadowolona. Zapraszam :) .


Na pierwszy ogień idzie drugi i trzeci tom Percy'ego.
Morze potworów: Po skończeniu tomu 1 nie mogłam się doczekać kolejnej dawki ze świata herosów dlatego z niecierpliwością wyczekiwałam tego momentu aż będę mogła ją przeczytać. Opowiada o dalszych losach Percy'ego ,jego kumpla satyra Grovera oraz córki Ateny , Annabeth. Tym razem muszą znaleźć lek na truciznę ,którą ktoś rozprowadził po obozie.
Klątwa Tytana: Co do tego to za wiele nie wiem. Ale wiem jedno. Grover spotkał dwoje potężnych dzieci półkrwi o nieznanym pochodzeniu. Zapowiada się ciekawie wiec będzie się działo. Czy sięgnę po to zaraz po 2 tom to się jeszcze okaże. :)

Potem ponownie zajrzę do świata post apokaliptycznego Angelfall.
Penryn i świat po: Ojjj ale ja na to czekałam. Po tym jak skończyłam czytać 1 tom to nie mogłam się doczekać drugiego. Paige, która została uwolniona od aniołów i odnaleziona znika ponownie. Jej siostra musi ją szukam kolejny raz. A do tego problemy Raffe i jego skrzydeł .... ,które stara się odzyskać. Ale co będzie ważniejsze? Skrzydła czy ochrona Penryn.
Penryn i kres dni: 3 tom rewelacyjnie serii o aniołach, które postanowiły zabić ludzi nie może być gorszy od poprzednich. Tak też się nie dzieje. Akcja nie zwalnia. Anioły postanowiły sprowadzić apokaliptyczne bestie. Wybucha wojna.
 Nie mogło zabraknąć też i drugiej części Niezgodnej. Fakt faktem może i nie było to nie wiadomo coś ale było interesujące na tyle ,ze musiałam sięgnąć po drugi tom. W zbuntowanej dzieję się wiele. Tris, Tobias i inni ,którzy uciekli zostali bezfrakcyjnymi. Ale to nie jedyne problemy, które napotkają po drodze. Gdyż frakcje nadal toczą miedzy sobą wojnę. A łowcy za wszelką cenę starają się wytropić każdego niezgodnego jaki tylko istnieje. Nieustraszeni nie mogą sobie ufać ,bo jest tam zdrajca. Głowna bohaterka będzie musiała podjąć decyzje o wiele trudniejszą niż podczas Ceremonii Wyboru. Ajjć no nie pozostaje mi jak tylko się za nią zabrać i czytać do ostatniej strony. Tak też zrobię.
A na koniec zostało Fangirl. Postanowiła, że przyda się coś na rozluźnienie ,aby odpocząć troche od świata fantasy, mitologii i tego wszystkiego. A to się nadaje idealnie. O czym może być ta książka? Jedno słowo. Fanfiction. Tak zwane OTP. Są sobie bliźniaczki. Niby ''podobne'' ale jednak z różnych charakterem. Główna bohaterka Cath jest raczej osobą ,która woli się zamknąć na całe dnie w wspólnym pokoju i pisać fanfiki. Za to Wren chce spróbować wszystkiego. Imprezowanie, randkowanie te sprawy. Kiedy przychodzi do spotkania w szkole z Reagen, Cath nie potrafi się z nią dogadać oraz z Levi, którego uśmiech nie schodzi z twarzy. Oj wiele osób Cath spotka w swoim życiu i musi pamiętać ,że toczy się ono też poza fanfiction, które nałogowo piszę.

Tak oto wszystkie nowe zdobycze, które teraz pozostaje przeczytać. Co oczywiście uczynię.  Dobra, dobra. Nie przedłużam więcej tego i to tyle by było. Bayo ;

Share:

0 komentarze