TBR I MAJ 2016

Hej Hejo. :)

Witam was w poście ,w którym pokaże co będę czytać w tym miesiącu. Nie wiem kiedy się za to zabiorę bo jak na razie mam kaca książkowego po Angelfall i raczej szybko się go nie pozbędę. I tak wiem o tym ,że miała być recenzja tej książki i będzie. Mam nadzieje, że po niej kac minie. A tym czasem bez zbędnego przedłużania zapoznajcie się z moimi Majowymi Planami Książkowymi. Bo choć sama nie jestem pewna czy przeczytam właśnie to, czy przeczytam tyle ile chce ,to jednego jestem pewna - ten miesiąc nie będzie zły. Zapraszam :) .


Aha od razu pisz tutaj aby nie robić tego przy każdej książce, jeśli chcecie się więcej dowiedzieć o niej to zapraszam tu: NOWOŚCIE KSIĄŻKOWE I MARZEC 2016
Albo tu: NOWOŚCIE KSIAŻKOWE I LUTY 2016




Czy miesiąc zacznę od tej właśnie książki? Kto wie. Pewne jest to ,że ją przeczytam. W jakiej kolejności to będzie to zobaczę z czasem. Powinnam szybko przez nią przebrnąć o ile kac nie będzie przeszkadzał. Oby :). Historie Percy 'ego znam z filmu bo jakoś tak się złożyło i go obejrzałam. Mam tylko nadzieje, że nie będzie mi to zbytnio kolidowało i nie będzie tak jak z ''If I Stay''. Przeczytam to się przekonam.






Wiem, że nic nie pisałam o tej książce ale tak się złożyło ,że ją mam to czemu by jej nie przeczytać. Zabieram się do tego od tyłu. Zaczęłam od Więźnia Labiryntu, przez Niezgodną kończąc na Igrzyskach Śmierci. Tak troche sceptycznie do niej podchodzę. Ale skoro na WL pisali ,że hit to tak być musi.
Najwyższy czas w sumie w końcu ,bo jak nie teraz to nie wiem kiedy bym się za nią zabrała. O czym jest? Chicago jest podzielone na frakcje. Kto nigdzie nie pasuje albo ma cechy kilku frakcji musi być wyeliminowany. Tak jest z Beatrice, która jest Niezgodna bo ma więcej niż jedną cechę frakcji. Postanawia ją ukrywać i zamiast Altruizmu wybiera Nieustraszoność.




Ostatnią książką ,którą wiem ,że chce czytać jest Powód by Oddychać od Rebecca Donovan. Już dosyć długo czeka na mnie i wreszcie przyszła jej pora. Taka odskoczna od fantasy/dystopi może się przydać. Czytanie jednego gatunku literatury może się znudzić a tego bym nie chciała. Jej aż od lutego na mnie czeka. Miałam ja przeczytać w kwietniu ale niestety nie poszło po mojej myśli i przeczytam ją w maju. :) Przynajmniej ją przeczytam.




OK a to by był cały mój stosik TBR na Maj. :) Chciałam co prawda jeszcze przeczytać coś z pdf. ale ostatnio tak mi to nie idzie ,że wole z tego zrezygnować i skupić się bardziej na książkach fizycznych. Jeśli uda mi się przeczytać te trzy to i tak będę szczęśliwa. A zawsze jak mi czasu zostanie to sięgnę po kolejną. Niezależnie od tego w jakiej postaci będzie. Następnym postem prawdopodobnie będzie recenzja także tam się widzimy. Bayo ;*.

Share:

0 komentarze