''DRESZCZ JEST DOBRY'' - Wiezien Labiryntu I RECENZJA FILMU

OGLĄDAŁES FILM - MOŻESZ PRZCZYTAĆ



Ogay chyba każdy się ze mną zgodzi , że pomimo tego iż film wyszedł prze fantastycznie i jest rewelacyjny [ pomińmy to , że czekaliśmy na niego od 2009 roku ] to jednak zabrakło w nim pare [albo więcej niż pare] scen z książek [jak zawsze chyba] . Może i nie były one jakoś bardzo specjalnie ważne ale jednak miały ten swój ważny ''urok , zadanie'' w całej fabule filmy . Nie wiem jak wam ale mi brakowało tego.

Reżyseria : Wes Ball
Scenariusz : Noah Oppenheim, T.S.Nowlin, Grant Pierce Myers
Gatunek : Thriller, Akcja, Sci-Fi
Produkcja : Kanada, USA, Wielka Brytania
Premiera : 19 września 2014 (Polska) 11 września 2014 (świat)
Czas trwania : 1 godzina 53 minuty
Gwiazdki : 1000/10


Cóż czy można powiedzieć poza tym, że film był GENIALNY I BOSKI I KOCHAM GO. Ok brakowało w nim kilku szczegółów. Niby nie były one jakoś bardzo ważne ale moim zdaniem film z nimi byłyby jeszcze lepszy. Nie chce przez to powiedzieć , że bez nich film był zły BO NIE BYŁ. No bo czy tylko mi brakowało np. rozmów telepatycznych Thomasa i Teresy? Nie uwierzę. To nie jedyna scena ale ok i tak bez tego film był MEGA. Co do plusów to jest ich
1.Mistrzowskie efekty specjalne
2.Fantastycznie dobrani aktorzy
3.Wspaniałe dialogi
4.Masa niezapomnianych akcji

Podczas oglądania można faktycznie poczuć , że film jest ekranizacją książki gdyż wszystko dzieję się zgodnie z treścią książki. I chyba oprócz kilku scen które mógłby się pojawić w filmie a się nie pojawiły [bo wtedy trwałby 3 godziny] wkurza mnie jeszcze jedna sprawa. Dlaczego zamiast Zwiadowców są biegacze? Albo zamiast Bóldożerców są Dozorcy? Uuu .. to tak jakby zamiast Thomasa był Theodor [ sorry takie pierwszy imię mi się nasunęło] bo jak dla mnie to istotnie i dużo daje do całej fabuły ale nie , oni to musieli zmienić. Dobra teraz się uspokoję i wrócę do tych dobrych rzeczy w filmie ,których na szczęście ich i moje jest więcej niż tych złych.Kiedy dla bohaterów może się wydać , że jest ok wszystko zaczyna się psuć. Ta chwila grozy ,która się przeciąga do minut i dalej i dalej kiedy wrota się nie zamykają ,oczekiwanie na to co się stanie - to jest straszne. Kiedy Bóldożercy wpadają do Strefy jednych paraliżuje strach a inni działają i chcą ocalić siebie i innych. Wiecie o kto chodzi ? :)
Kolejną sceną grozy albo takiej niepewności co się stanie jest ta  kiedy Minho i Alby wyruszają do Labiryntu wg filmu po to aby sprawdzić gdzie jest Ben ,którego wygonili tam a wg książki po to aby zobaczyć Bóldożerce ,który jest (niby) martwy ale nie jest jednak. Jest jeszcze kilka takich scen ale na pewno jeśli oglądaliście film to wiecie o, które chodzi.Wybaczcie ale musiałam się doczepić do tych kilku rzeczy i tyle. Film jako całokształt naprawdę mi się podobał i jestem zachwycona nim także puszcie mimo uszu te moje doczepki. Rola aktorska jest dobrana w fantastyczny sposób i co do tego nie mam żadnych ale. Tak po prawdzie to sama już nie wiem o czym pisze i się pogubiłam. Wybaczcie mi i tą rzecz. Każdemu się może zdarzyć. Będę już chyba kończyć. Na koniec powiem tyle. OBEJRZYSZ FILM - POKOCHASZ FILM  <3 Innego wyjścia nie masz. Dobrze, że Streferzy mieli. Ten film to perfekcja. GORĄCO POLECAM I IDE JUŻ SOBIE BO PEWNIE JUŻ DAWNO MACIE MNIE DOSĆ.

Jak chcecie to możecie mi pisać jakie błędy popełniam bo wszystko co pisze ,pisze dla was i chce aby jak najlepiej się to wam czytało. Pa i łapcie jeszcze kilka fotek oraz filmików.










Share:

0 komentarze