TBR I LIPIEC 2016 WAKACYJNE PLANY CZYTELNICZE I WAKACJE Z KSIAZKA


Hej hejo :).

Dzisiaj tak jak co miesiąc mam dla was TBR. Mam kilka książek, które chcę przeczytać w lipcu, więc chce się tym podzielić z wami. A że właśnie zaczęły się wakacje to rozpoczęłam nowa seria związanym z tym i będę mieć więcej czasu na czytanie, więc mam nadzieje ,że uda mi się przeczytać naprawdę dużo książek w lipcu. Ja w to wierze. A teraz przejdźmy do TBR . Zapraszam na pierwszy post z nowej wakacyjnej serii.

Miesiąc chcę rozpocząć od czegoś takiego ''lekkiego''. Nowa seria jest nieco dla dzieci ,wiec to może fajnie pasować. A też chcę ją przeczytać od dawna, także przydało by się w końcu za nią zabrać. Pójdzie mi z nią szybko bo ma wielką czcionkę i dosyć mnie ciekawi.
Potem chcę się zabrać za ostatni tom z serii o post apokaliptycznych aniołach. Tzn. w sumie nie chce bo bardzo lubię tą serie ale kiedyś trzeba ją skończyć. A ,żę szybuje się coś 'wielkiego'' z tym to tym bardziej chcę to skończyć. Zegnaj Penryn i Raffe.
Następnie wrócę do świata Herosów i razem z Percy'm przeżyje kolejną misje ratowniczo-pomocniczą. Hehe z tym tak samo pójdzie mi bardzo szybko więc powinno mi jeszcze starczyć czasu aby przeczytać także 4 książkę. Na pewno mi starczy. Percy'ego czyta się niezwykle szybko.
A 4 książka jest drugi tom Niezgodnej. Jak ktoś może wie lub nie pierwszy nie był czymś 'wow'' dla mnie ale postanowiłam dać mu jeszcze szanse. Tak ,wiec oto zabiorę się za Zbuntowaną. Bo naprawdę mnie ciekawi co się stało z Tris i Cztery.

Jeśli tylko starczy mi czasu - co mam nadzieję, się stanie - zabiorę się za inne również książki. Ale o tym dopiero dowiecie się w WRAP UP LIPIEC ,który będzie za 30 dni. Ale nie martwcie się. Pomiędzy tą przerwą ,będą też inne posty. Napisze zaległe recenzje i ogólnie po nadrabiam to wszystko co już długo czeka na publikację. No i oczywiście, zapraszam wszystkich gorąco na nową serię, którą już wczoraj rozpoczełam. No to chyba wszystko. A co do kolejnych książek jakie być może będę czytać to sama jeszcze nie wiem za bardzo co to będzie. Może to być nawet coś nowego ,także nigdy nie wiadomo. OK bayo ;*

P.S. Podoba wam się taki ''styl'' TBR?

Share:

0 komentarze