NOWOSCIE KSIAZKOWE I MARZEC 2016

                     ŻYCIE KSIĄŻKOHOLIKA JEST MEGAAAA CIEŻKIE


Hejo hej.

Takim oto ''nagłówkiem'' się dzisiaj z wami witam. I żeby nie było. Nie jest to żadna pogadanka tylko stosik moich nowych zdobyczy z biblioteki. Byłam tam dzisiaj i jakieś perełki mam. Co prawda nie do końca te co chciałam ale zawsze lepsze to niż nic. A tak btw. to wiecie co jest najgorsze? Kiedy trzeba iść i oddać te książki do biblioteki z powrotem aby czekały sobie na kolejnego nowego Czytelnika. Aahh .... ale nie załamujmy się :) dobrze jest. Dobra może napisze już co to za perełki mam bo tak tylko ja to wiem. Zapraszam :) .

Słyszeliście coś może kiedyś o nowej serii sławnej Suzanne Collins tej samej co napisała sage Igrzyska Śmierci? Nie? Hmm ... to dziwne. Jak to się mogło stać ,że nie słyszeliście o tym iż wydaje nową serie? No nic :) . W każdy razie ta seria opowiada o zwykłym nastolatku ,który pakuje się w niebezpieczeństwo aby wypełnić dziwaczną przepowiednie i odnaleźć zaginionego ojca w niewyjaśnionych okolicznościach - w ukrytym świecie pod Nowym Jorkiem. W tym celu udaje się do Podziemia. Lecz nie wiem ,że to na zawsze zmieni i jego i Podziemie. Tak nieco można poczuć w tym DA ale to tylko takie uczucie przez Podziemie. Sama jeszcze do końca nie wiem o czym jest ale chce się dowiedzieć. Także przy najbliższej okazji zabiorę się za nią. A wy? Hello to Suzanne to na pewno będzie dobre. I ta śliczna okładka.

Hęeee to troche niepokojące. Mam druga książkę w tym stosiku ,która jest pisana z punktu widzenia chłopaka. No cóż :) . Mam wizje. Czujecie to? Spróbujcie sobie wyobrazić starożytny Rzym pełen niewoli ze szkoła dla gladiatorów do której trafia nasz główny bohater Markus. Musi nie tylko nauczyć się jak przetrwać co rozwiązać zagadkę zanim zrobią to Rzymianie. Będę go wspierać jego nowi przyjaciele oraz Pompejusz Wielki ,były dowódca ojca Markusa, którego musi odnaleźć. Lecz droga do byłego dowódcy jest długa i niebezpieczna. Tajemnica ,która pozna wkrótce Markus może pomóc odzyskać wolność jemu i wszystkim niewolnikom imperium. Jest to przygodowa książka, więc na pewno będzie się dużo działo i akcja nie będzie w jednym miejscu. Zapowiada się ciekawa lektura. Będziecie czytać?

Oto i jest nareszcie u mnie słynne Angelfall. Chyba jestem ostatnią osobą ,która będzie ją czytać. I chyba każdy wie o czym jest a jeśli nie to w skrócie o diabelskich i niszczycielskich aniołach , które zamiast nas ratować przyszły nas zabić. Jeśli sądzicie ,że są to aniołki z obrazka to bardzo się mylicie. Cały świat staje w szwach, ziemię ogarnęły ciemności, upadły państwa. Wszystko stoi puste. A na ulicach rządza brutalne gangi. Ale mimo wszystko to właśnie Najeźdźcy budzą grozę. Niby są piękni ale do tego też nieludzko potężne. Kiedy każdy uważał je na swojego Anioła Stróża one szykowały na nas morderczy plan. Teraz sieją śmierć. Bardzo lubię książki o Aniołach. Tych dobrych i złych także i tej nie mogło u mnie zabraknąć.

A oto i książka do ,której powstała najgorsza ekranizacja w świecie ekranizacji książek. Ja posiadam tą z filmową okładka ale to nie ważne bo liczy się środek. Znacie może historie Percy'ego herosa półkrwi? Bo ja nie ale bardzo chce poznać. Główny bohater zostaje oskarżony o kradzież nie byle jakiej rzeczy ale należący do ZEUSA piorun piorunów. Do tego mitologiczne potwory i bogowie olimpijscy wychodzą z kart książek prosto w życie Percy'ego .Musi pokonać wrogów, potwory, odnaleźć złodzieja pioruna jak i sam piorun a potem odnieść go na Olimp. Lecz nie to jest najgorsze. Tylko to ,że musi pogodzić się z ojcem ,który go porzucił. Pomagają mu w tym przyjaciel ,który jak się okazuje jest satyrem oraz córka Ateny. Na wszystko mają dziesięć dni. Od razu ląduje to do książek ,które będę niebawem czytać.

Tak naprawdę nie mam bladego pojęcia dlaczego ją mam. Chyba tylko dlatego, że wzięłam ją pod wpływem chwili. Bo innej wyjaśnienia nie mam. Ale może mimo wszystko nie będzie taka zła. Oby. Ale do rzeczy. Nie wiem czy zrobiłam biorąc to bo ani to fantasy ani kryminał ale w sumie może jednak coś z kryminału być bo skoro główny bohater Connor ma strzec córki prezydenta to chyba jednak to kryminał jakiś jest. A, że ja nie czytam kryminałów to po 1. nie jestem do książki przekonana 2. może czas to zmienić?. Lepiej niech ta książka mnie nie rozczarowuje bo czasu nie mam zamiaru marnować na nią w takim razie. Ciekawe czy będzie jakiś romans? Czy tylko mnie to ciekawi czy będzie jakiś romans między córką prezydenta a nastolatkiem ,który jest ekspertem sztuk walki?

Doooobraa tyleeeee. Ide bo czeka coś jeszcze na mnie i czas nie jest ostatnio moim sprzymierzeńcem. Trzymajcie się. Bayo :*

Share:

0 komentarze