POCZUJ LATO TAG I WAKACJE Z KSIAZKA

Hejo hej.

Zauważyłam ,że ostatni TAG był już spory czas temu ,więc postanowiłam to zmienić. A ,że ''wyszedł'' ostatnimi czasy taki wakacyjno-letni TAG to stwierdziłam, że nada się idealnie bo przecież jest jeszcze seria wakacyjna. Także pasuje tutaj wspaniale. W końcu trzeba się zabrać też i za nią bo samo się nie zrobi. TAG został stworzony przez Maja K. oraz Zuzie z Kulturalnej Szafa. Tymczasem zabierzmy się za niego. Zapraszam :).

TAG

1. Książka lub seria, którą chcesz przeczytać w wakacje.

Co prawda nie jest to seria która będę czytać od początku podczas wakacji bo dwa tomy mam już za sobą ale do końca zostało jeszcze trzy także myślę ,że mimo wszystko mogę ja tutaj zaliczyć. A mowa tutaj o serii Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy autorstwa Ricka Riordana.

2. Książka z żółtą lub niebieską okładką.

Oh no nie chce tego robić ale sądzę ,że nie mam innego wyjścia jak ponownie napisać tutaj o serii Percy Jackson ale tym razem o jednym z tomu z tej serii. A konkretniej o Klątwa Tytana. Jest to tom ,za który zabiorę się najszybciej także no ... :)


3. Twój plażowy must have

Mam taką książkę. Już ją czytałam co prawda rok temu i było to właśnie w wakacje ale tak bardzo mi się podobała ,że stwierdziłam ,że po prostu musze ja sobie odświeżyć i przeczytać również w te wakacje. Ma ona tak świetny klimat lata, że nie da się inaczej. :) Jest to mój totalny must have na plaże.


4. Książka z okładką, która kojarzy ci się z wakacjami.

Hmmm ... tak myśląc o wszystko przeczytanych książkach nie przypominam sobie za bardzo innej książki oprócz Greckich Wakacji. Bo zaś jeśli chodzi o nieprzeczytane to jest takich kilka. Ale ja wybiorę Greckie Wakacje. Hhh .. i teraz mój kolejny post zaczyna tracić na znaczeniu. No nic :d.

5. Powieść, która wywołała u ciebie słoneczny uśmiech.

Ostatnimi czasy stała się nią książka Gregor i Niedokończona Przepowiednia. Podczas jej czytania miałam takiego ''banana'' na twarzy jak nigdy przedtem. Nie ma nic lepszego niż wypoczywanie na dworze podczas czytania Gregora kiedy słoneczko pięknie sobie świeci. Szczerze wam to polecam. :)

6. Książka, przez którą wylałeś morze łez.

Morze nie było to morze łez ale była jedna taka książka ,przy której faktycznie polały się łzy - przy innych tez oczywiście ale jak zawsze przypominam sobie tą książkę to tak smutno mi się robi, nie chodzi tutaj o to ,że była zła tylko o to ,że była tak wyruszająca. Czytałam ją już no dosyć dawno ale pamiętam do teraz jakby to było wczoraj o czym jest. Mowa tu o Najpiękniejszy dar.

7. Najlepsza impreza w książce, czyli taka w której chciałbyś uczestniczyć

Będę powtarzalska i jak każdy napisze tutaj o imprezie u Magnusa. Tzn. nie w każdej książce jest impreza, a jak już jest to nie taka na jakiej sama bym chciała się znaleźć. A impreza w książce Miasto Kości jest na tyle ciekawa - zwłaszcza ,że jest u Magnusa, a kto nie chciałby zobaczyć Magnusa całego w brokacie? Hmm no sądzę ,że każdy by chciał, dlatego wybieram ją.

8. Powieść z historią łatwą, jak jazda na rowerze.

Jak tak sobie myślę to z moich ostatnich przeczytanych książek nie ma takiej zbytnio. A zwłaszcza z książek fantasy. Także musze sięgnąć dalej w pamięć i wybrać coś ''starszego''. Nie jest może to tak dobrze pasujące ale myślę ,że książka Girl Online da rade.

9. Powieść, do której musiałeś dojrzeć jak kwiat.

Raczej nie mam takich książek bo jak już czytam to coś dla młodzieży ale może jednak coś się znajdzie. Co powiecie na ... nie no totalnie nie wiem co tu dać a to dlatego ,że nie ma takiej książki.  Ok mam. Udało się. Być może dla was z tą książka tak nie było ale ja tak miałam. Chodzi o Jeśli ,zostanę bądź Zostań, jeśli kochasz. Zależy pod która nazwą to znacie.




Teraz mam dla was takie szybkie pożegnanie bo ten post i tak już jest sam w sobie długi. Z chęcią poznam wasze odpowiedzi także podsyłajcie linki do blogów albo napiszcie komentarz jeśli go nie macie. Aha ja nie nominuje nikogo bo chce aby każdy kto tylko chce mógł to zrobić bez presji ,że musi nawet jeśli nie chce. Choć sądzę, że TAG jest naprawdę przyjemny. Bayo ;*

Share:

0 komentarze