''LABIRYNT BYL TYLKO POCZATKIEM'' - Proby Ognia - RECENZJA FILMU

Jeśli po książce chciałam spalić tylko Terese żywcem to teraz już nie jest jedyna do niego. Zaczyna się robić nieco kolejka do stosu.

Ellie Goulding - Figure 8 ta piosenka bardzo kojarzy mi się z filmem :)

Cześć wszystkim.

Na początek chce wyjaśnić jedna rzecz. Wiem, że we wczorajszym poście pisałam , że ten pojawi się tego samego dnia ale niestety nie dałam rady za co was wszystkich przepraszam. Ja też jestem na siebie wściekła za dwie rzeczy - że nie dodałam tego wczoraj oraz , że tak długo zwlekałam z napisanie tego [nie dlatego , że mi się nie chciało ale dlatego, ze brakowało mi czasu, na co? nie mam pojęcia :( ] Ale teraz mogę go już napisać także za to się zabieram. Zapraszam :) .


Reżyseria : Wes Ball
Scenariusz : T.S.Nowlin
Gatunek : Thriller, Akcja, Sci-Fi
Produkcja : USA
Premiera : 18 września 2015 (Polska), 1 września 2015 (Świat)
Czas trwania : 2 godziny 12 minut
Nagrody : 2 nominacje
Gwiazdki : 100000/10


''Po ucieczce z labiryntu Thomasa oraz resztę Streferów czeka nowe wyzwanie. Muszą oni w ciągu dwóch tygodni przejść przez najbardziej zniszczoną część Ziemi.''
To chyba będzie najkrótsza recenzja jaką kiedykolwiek napisałam. No ale to może dobrze. Z całego filmu najbardziej zapamiętałam dwie sceny ale inne też tyle , że nieco mniej. Chodzi o scene kiedy Thomas pokazuje fucka Sczurowatemu :D [no kto tego nie pamięta?] i kiedy chce się wysadzić. Wiem, że ta scena jest straszna i to smutne , że musiał się posunąć aż do tego :( . A jeśli chodzi o postacie to wiadomo są i złe ale na szczęście tych dobrych jest więcej chociaż nie od początku sprawiają takie wrażenie jak np. Janson albo Jorge. Jorge na początku jest wrogiem dla Streferów ale potem jednak postanawia im pomóc. Za to Szczurowaty od początku jest pomocy a potem wyłazi z niego taka fałszywa bestia i już przyjemniaczkiem nie jest. Jeśli po książce chciałam spalić tylko Terese żywcem to teraz nie jest jedyna do niego. Zaczyna się robić kolejka do stosu. Najbardziej i tak kocham cała akcje w filmie która jest cały czas. Przy ucieczce Streferów , przy walce na końcu , podczas ucieczki przed Poparzeńcami. Uwielbiam to. Są dwa momenty kiedy mogli zostawić tą pikoloną Terese i mieli by spokój ale nie bo Thomasa do niej ciągnie i to dosłownie cały czas. Ten nic tylko co z Teresą itp. Ojj czasami to jest z nim niezła jazda. Bo przecież kiedy uciekali z siedzi DRESZCzu [ja tak nazywam miejsce gdzie trafili po ucieczce z Labiryntu] mogli ja zostawić i było by po sprawie no albo też kiedy wisieli głową w dół po tym jak Jorge ich złapał , chociaż po części to oni sami się w to wpakowali. I ten tekst Minho ''Bravo Thomas ,dobra robota.'' , ''Zamknij się Minho'' albo coś w tym stylu. Ogólnie niby jest mówione ,że jest to ekranizacja ale każdy kto czytał książkę wie , że tak nie jest ale wiecie co mi to nawet pasuje [nie mówię przez to , ze nie chciałabym zobaczyć ekranizacji ale jest wiadomo , że tego się nie doczekamy nigdy] ponieważ na dwa sposoby pokazali fabułę , w książce czy chcą czy nie muszą isć na Pogorzelisko a w filmie sami tam uciekają i dla mnie to plus. Wiem, że możecie się ze mną nie zgodzić ja to szanuje ale takie moje zdanie. A dokładniej moje zdanie tak prosto i szybko jest takie : Wybaczam im to , ze zmienili fabułę książki choć jest jak dla mnie i tak w połowie podobna i Kocham nad życie ten film i jeszcze nie raz go zobaczę [w tym roku to pewka ponieważ każą nam czekać do 2017 na 3 cześć ] szczerze wam go polecam. Ci którzy nie czytali książki będzie dla nich lepszy pod względem braku scen z książki a dla tych co czytali będzie to przeszkadzało choć ja się do nich nie zaliczam. Nie da się ukryć, że film jest fantastyczny te wszystkie efekty, sceny, postacie i dobre i złe no całość jest rewelacyjna i nie zgadzam się z osobami które twierdza , ze film jest słaby albo kiepski bo inny od książki itd. no nie i już. Będę go bronić zawsze bo jest mistrzowski. Każdy kto go obejrzał wie co czuje. Albo też i nie bo może mieć inne zdanie a wtedy nich mi da znać o tym w kom. Hmmm ... czy coś jeszcze dodać mam? No chyba nie. Ale jeśli ktoś ma jakieś pytania do mnie odnośnie filmu i moich wrażeń gdyby te nie były w 100% wystarczające to zapraszam do kom. :)

Myślę , ze na tym zakończe ten post bo będzie tak samo jak w przypadku książki , ze nie skończę go nigdy. Miał byś krótki i tak się nie stało. Wybaczcie. I tak mam wrażenie , że zapomniałam o czymś napisać. To na pewno przez to , ze tak długo zwlekałam z napisaniem go. :) Dobra bayo ;*


Wiezień labiryntu: Próby ognia - Rozmowa [fragment #1]

Wiezień labiryntu: Próby ognia - Ucieczka [fragment #2]

Wiezień labiryntu: Próby ognia - Pytania [fragment #3]

Share:

0 komentarze