Ulubione Cytaty I TYDZIEN Z WIEZIEN LABIRYNTU

Hej hejo to ja.

Witam was w tygodniu z więźniem labiryntu. Chciałam zacząć od czegoś lżejszego także pierwszym postem w tym tygodniu [ być może będzie ich więcej ale nie obiecuje - zależy od was ] będzie lista moich ulubionych cytatów jakie się pojawiły w tej książce. Będą te ,które szczególnie mi się podobają albo kojarzą mi się z jakaś sceną. Zapraszam :) .


                       "Chciałabym ci w ten sposób powiedzieć, że gdybyś umarł, to bym cię zabiła."


"Nie było błękitu, nie było czerni, nie było gwiazd, nie było również fioletowego wachlarza budzącego się do życia porannego słońca. Niebo, w całej swej rozciągłości, było ciemnopopielate. Bezbarwne i martwe."




"Znowu odzywa się w tobie pragnienie śmierci? Chcesz się powłóczyć z Bóldożercami, a może wyskoczyć razem na piwo?"




   ''-Boję się.

   -To normalne.  Jesteś człowiekiem. Powinieneś się bać.''



"Był to dziwny i niepokojący widok, zupełnie jakby stał na krańcu wszechświata, i przez krótką chwilę aż zakręciło mu się w głowie."



"Czasami nie zwracasz zbyt wielkiej uwagi na rzeczy, których nie spodziewasz się zobaczyć."



"Pamiętam, że pamiętałam.[...] Uczucia. Emocje. Zupełnie jakbym miała w głowie półki opatrzone etykietą dla wspomnień i twarzy, które są teraz puste."


       "DRESZCZ - DEPARTAMENT ROZWOJU EKSPERYMENTÓW STREFA ZAMKNIĘTA:

                                                                    CZAS ZAGŁADY."

"Normalny labirynt byłby nie lada wyzwaniem - a ten zmienia się co wieczór, więc jeśli podejmiesz parę błędnych decyzji, to spędzisz nockę z wściekłymi bestiami. To nie jest miejsce dla przygłupów i mazgajów."





Nieco chyba za długi wyszedł mi ten post i taki nie ustawny za co przepraszam ale nie jestem w tym za dobra. Chciałam, żeby było ładnie a wyszło jak wyszło. Upps... :/ spodziewajcie się jutro kolejnego postu podczas trwania TYGODNIA Z WIĘŻNIEM LABIRYNTU. Napiszcie swoje ulubione cytaty z książki bo chętnie się dowiem jakie one są. Dajcie znać co mam poprawić na następny raz cytatów z książek. A teraz bayo wam. ;*

Share:

0 komentarze