DIY:PAZNOKCIE W STYLU WIEZNIA LABIRYNTU I TYDZIEN Z WIEZNIEM LABIRYNTU

UWAGA:W tym poście pojawi się dużo słów takich jak: pomalować, paznokcie. :D :D :D

Hej hejo to ja.

W kolejnym poście podczas trwania tygodnia z WL mam dla was mój pierwszy post DIY dla was. Czyli jak prosto i szybko zrobić paznokcie dla fana Więźnia Labiryntu. Zwróćcie uwagę na dwa szczegóły. Jest to mój pierwszy post DIY i chodzi mi bardziej o inspiracje, pokazanie jak można pomalować paznokcie jeśli jest się fanem tej książki. Nie patrzcie na to , jak to jest zrobione ale na to jak można je pomalować. OK mam nadzieję , że wiecie o co mi chodzi. Aha jeśli zastanawiacie się czemu to jest zrobione komputerowo a nie na moich palcach to oznajmiam wam , że tak mi było łatwiej. Zapraszam.

  • POTRZEBUJEMY:
  • Dwa lakiery w różnym kolorze [ja wzięłam jasny zielony i brązowy - wy możecie albo taki albo jaki tylko wam się wymarzy - te najbardziej kojarzyły mi się z WL. ]
  • Sonda do paznokci albo wystarczy nawet wykałaczka tylko odetnijcie ten szpic.
  • Top coat
  • Ewentualnie jak kto woli możecie sobie zrobić szablony.
Zaczynamy ''zabawę z paznokciami''

1.Pomalujcie paznokcie według schematu na obrazku.



2.Namalujcie wzór labiryntu. Tak wiem to nie przypomina labiryntu ale to tylko inspiracja.
3.Napiszcie na paznokciach skrót TMR czyli The Maze Runner co po polsku oznacza Więzień Labiryntu. Do tego możecie zrobić szablon jeśli chcecie ale jak dla mnie nie jest potrzebny.

4.Na ostatnim malutkim palcu namalujcie jeszcze raz ale tym razem inny labirynt. Jeśli ktoś chce może na obu namalować taki sam. Nie zapomnijcie całoście utrwalić top coatem.

Tak jak pisałam wyżej to prosty i szybki sposób na pomalowanie paznokci w stylu Więźnia Labiryntu. Możecie dowolnie zmieniać kolory. Do punktu 2-4 przyda się sonda albo wykałaczka lub cokolwiek innego co jest cienkie. Wiem ,że post takiego typu ma mało wspólnego z książka ale czemu by nie. Podobają wam się paznokcie? Bo mi bardzo. Jeszcze raz pisze , ze to tylko pomysł, inspiracja dla was jak można pomalować paznokcie. Dajcie koniecznie znać czy macie je u siebie na paznokciach. Na dzisiaj tyle. Pa pa ;* .


Share:

0 komentarze